رییس شورای اسلامی شهر تبریز:
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه امنیت اولین مولفه پیشرفت و گسترش شهرها محسوب می‌شود گفت: تمامی نیروهای نظامی و امنیتی علی الخصوص نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت کشور موفق بوده‌اند و تمامی پیشرفت های انجام گرفته در همین راستا است و هیچ پیشرفتی در شهر ها و کشور بدون وجود امنیت وجود نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۰۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴ 10 October 2021

 رسول برگی با بیان اینکه اگر خود و خانواده‌هایمان راحت هستیم و هر خدمتی که انجام می‌دهیم، در سایه نظم و امنیت شهر است که نتیجه زحمات کادر و پرسنل خدوم نیروی انتظامی است .
رسول برگی تصریح کرد: هر خدمتی که در شهر ارائه می‌شود، در سایه امنیتی است که نیرو‌های نظامی و انتظامی خلق کرده اند واگر امنیت نباشد، عمران وآبادانی نیز اتفاق نمی‌افتد.
وی با بیان اینکه دستبوس کادر و پرسنل نیروی انتظامی هستیم که جان خود را در دست گرفته‌اند تا امنیت شهر را تأمین کنند گفت: نیروی انتظامی و شهرداری پیشانی نظام هستند، و شهروندان از بدو تولد با این دو نهاد سر و کار دارند و هر چقدر تعامل این دو نهاد بیشتر باشد، خدمت‌رسانی به مردم بیشتر می‌شود و رفع مشکلات مردم و جامعه تسهیل خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: ان‌شاالله این جلسات تعامل با استقرار شهردار، ادامه یابد که هر چقدر این تعامل بیشتر باشد مشکلات هر حل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار