کد خبر: ۱۰۰۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ 12 October 2021

به گزارش تابناک تبریز، شهردار تبریز گفت: طرح‌های عمرانی که در مناطق مختلف شهر در حال اجرا هستند باید بر اساس زمانبندی مشخص شده، تکمیل و بهره‌برداری شوند.

عباس رنجبر در جلسه مدیریت فنی و پشتیبانی تقاطع‌های غیرهمسطح شهر تبریز با بیان اینکه در این راستا باید کارفرما و پیمانکار به تعهدات خود عمل کند، گفت: هر طرح برنامه زمان‌بندی اجرایی خود را دارد و بر اساس آن باید کارهای اجرایی پیش برود.

وی اظهار کرد: در این راستا باید مسایل و مشکلات موجود در اجرای طرح ها نیز برطرف شود که در غیر اینصورت اجرای آن ها از زمانبندی عقب خواهد افتاد.

شهردار تبریز گفت: تلاش می‌شود قبل از زمان‌بندی تعریف‌ شده، طرح ها به اتمام برسد، اما اگر به هر دلیلی این امر محقق نشد، حداقل در زمان‌بندی مقرر باید به اتمام برسد.

رنجبر با اشاره به بازدیدهای خود به همراه اعضای کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز و مدیران مناطق و مسئولان فنی شهرداری از طرح های عمرانی و تقاطع‌های غیرهمسطح تبریز، ادامه داد: جلسات مدیریتی برای پیگیری پیشرفت کار و همچنین رفع مشکلات پیمانکاران تشکیل و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات به‌حق پیمانکاران اتخاذ شده و به مناطق و سازمان‌ها برای حل مسائل دو هفته وقت داده شده است.

 

وی یادآور شد: پیمانکاران نیز باید تسریع در اجرای عملیات عمرانی طرح ها را در دستور کار قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار