یونس قربانی با صدور بیانیه‌ای آخرین وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ماشین‌سازی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۰۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ 15 October 2021

به گزارش تابناک تبریز به نقل از رسانه رسمی باشگاه ماشین‌سازی، یونس قربانی مالک و مدیرعامل باشگاه با صدور بیانیه‌ای آخرین وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ماشین‌سازی را تشریح کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

طبق توافقنامه منعقده با آقای زنوزی در تمامی بندهایی که تعهدمان بود حداکثر تلاش خود را انجام داده و به تعهداتمان عمل کرده‌ایم.

متاسفانه مدیریت قبلی برعکس، اکثر تعهدات خویش را از همان روز اول عمل ننموده و بویژه در بحث تسویه با بازیکنان شاکی که باعث بسته شدن پنجره باشگاه شده است.

علی‌رغم دستور آقای زنوزی (البته پشت پرده را خبر ندارم) در عمل متاسفانه بسیار کند و مرموزانه عمل می‌کنند.

قرار بود یکشنبه ۱۸ مهرماه تسویه حدود ۳۰ نفر  را به فدراسیون ارائه نمایند که متاسفانه نصف آنرا هم ارائه نکردند.

صورتجلسه شد در یکی دو روز آینده اقدام کنند که متاسفانه باز بد عهدی کردند. اینجانب جهت حفظ آبروی فوتبال  آذربایجان، علی‌رغم اینکه هیچ مسئولیتی نداشتم، دیشب در فرودگاه پشت تمام چک‌هایی که دست آقای نصیرزاده بود مُهر کردم و قرار بود امروز (پنجشنبه ۲۲ مهرماه صبح) تحویل فدراسیون دهند متاسفانه باز به وعده خودشان عمل نکردند.

در خصوص دوبازیکن خارجی آقای دخسوس که قرار بود آقای زنوزی پرداخت نماید اطلاع دقیقی ندارم ولی گویا پرداخت نکرده‌اند و دیگری در خصوص آقای کوتینکو که طبق قرارداد ما بایستی پرداخت می‌کردیم، ۳ ماه فرصت گرفتیم که تمام و کمال پرداخت کنیم.

علی‌رغم همکاری بسیار خوب فدراسبون فوتبال بویژه ریاست محترم کمیته تعیین وضعیت  بازیکنان جناب آقای دکتر نورشرق، تلاشهای آقایان بهتاج، ششگلانی و اینجانب، متاسفانه آقای نصیرزاده از انجام وظایف محوله در تحویل چکها و اسناد تسویه (یا با دستور آقای زنوزی و یا بدون دستور ایشان) خودداری می‌کنند.

به هر حال امیدواریم در فرصت باقیمانده اقدامات لازم از سوی مالکیت و مدیریت قبلی صورت پذیرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار