لیگ برتر فوتبال با همه فراز و نشیب‌های فصل نقل و انتقالات امروز شروع میشود.
کد خبر: ۱۰۰۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 20 October 2021

به گزارش تابناک تبریز، تراکتور در مسابقات هفته نخست در سیرجان به مصاف گل گهر  سیرجان میرود ‌.جایی که دو سرمربی با تجربه فوتبال ایران با یکدیگر رقابت می‌کنند. هرچند امیر قلعه‌نویی به دلیل محرومیت سه‌ماهه نمی‌تواند تیمش را از روی نیمکت هدایت کند با این حال نمی‌توان تاثیر او را در تیم گل‌گهر نادیده گرفت.

فیروز کریمی هم پس از بستن تیم توسط کمالوند به تیم اضافه شد  و باید هدایت تراکتور را در این فصل بعهده بگیرد.

همانطور که فیروز کریمی سرمربی تراکتور طی گفت‌وگویی با رسانه رسمی باشگاه مطرح کرده بود، اکثر تیم‌های حاضر در این فصل، با جذب مهره‌های قوی و مطرح خود را برای آغاز فصل جدید تا دندان مسلح کرده‌اند اما تراکتور همانند فصل گذشته در حد یک تیم معمولی بسته شده است و این فصل نیز خبری از بمب‌های نقل و انتقالاتی و تیم کهکشانی نخواهد بود.

مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، مهدی تیکدری، میثم تیموری، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان و حبیب فرعباسی، خروجی‌ها و آرش قادری، سجاد حیدری، شاهین ثاقبی، عبداله حسینی، عبداله ناصری، علی عبداله زاده و ناصر سالاری ورودی‌های تراکتور هستند.

گلگهرشرایط مناسبی از نظر مالی و امکاناتی دارد اما به اندازه تراکتور محبوبیت و هوادار در فوتبال‌ ندارد. تراکتوری ها نمی خواهند دست خالی به تبریز بازگردند و قطعا هر دو تیم برای برد بازی می‌کنند.

گفتنی است دو تیم تراکتور تبریز و گل‌گهر سیرجان از هفته‌ی اول مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، روز چهارشنبه، ۲۸ مهر ماه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام علی(ع) کرمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار