استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از ابراز لطف و اعلام حمایت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان، علما و نمایندگان مجلس نسبت به خود، گفت: مسیر خدمت‌گزاری به مردم را با عزم راسخ ادامه خواهم داد و هیچ خللی در روحیه و عملکرد بنده ایجاد نخواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ 23 October 2021

به گزارش تابناک تبریز،عابدین خرم در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، با تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار داشت: امروز در آئین تکریم و معارفه استاندار، فردی که بنده ایشان را نمی‌شناسم اقدام به بی‌احترامی کرد که این اتفاق موجب تکدر خاطر اعضای جلسه شد و نظم جلسه را به هم ریخت.


وی با بیان اینکه ما جان خود را در راه انقلاب معامله کرده‌ایم، افزود: چنین برخوردهایی را بارها از طرف ضدانقلاب تجربه کرده‌ایم و امروز هم بنده از حق خود گذشتم و ایشان را بخشیدم.

وی گفت: البته موضوع به صورت قانونی از سوی مسئولان مربوطه پیگیری خواهد شد تا هدف این فرد از اقدام خود مشخص شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از ابراز لطف و اعلام حمایت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان، علما و نمایندگان مجلس قدردانی کرد و گفت: این اتفاق هیچ خللی در ادامه فعالیت بنده ایجاد نخواهد کرد و با عزم راسخ مسیر خدمت را ادامه خواهم داد.

خرم با بیان اینکه امیدوارم در مقابل مردم، شهدا و همه کسانی که به گردن ما حق دارند شرمنده نباشم، افزود: وظیفه خدمت‌گزاری و نوکری مردم و پیگیری امور استان را جدی‌تر ادامه خواهم داد و به تکالیف خود در دولت مردمی و عدالت‌محور با قدرت عمل خواهم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار