استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه همه چالش‌ها، تهدیدها و عوامل موثر بر توسعه استان را می‌شناسم، گفت: هرچه در توان دارم به کار خواهم بست تا با یک حرکت فوق‌العاده، استان به جایگاه عالی خود نائل شود و این هدف دور از دسترس نیست
کد خبر: ۱۰۰۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ 23 October 2021

به گزارش تابناک تبریز،عابدین خرم در آئین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید آذربایجان شرقی، با گرامی‌داشت یاد و خاطره 10 هزار شهید استان، گفت: به عنوان خادم مردم بافرهنگ آذربایجان شرقی، به کلام امام راحل تأسی می‌کنم که فرمود کمربندها را محکم ببندید و برای خدمت گسترده به مردم و انقلاب آماده شوید.


وی افزود: فکر و قلب ما فدای راه ائمه اطهار و راه شهیدان و مردانی است که برای اعتلای انقلاب و ارزش‌ها و مبانی دین جان خود را فدا کردند تا ما راست‌قامت بمانیم.

خرم با اشاره به اینکه توصیه‌های بزرگان و حکم رئیس جمهور، وظیفه بنده را سنگین‌تر می‌کند، گفت: با وحدت، همدلی و همراهی همه بخش‌ها با محوریت نماینده ولی فقیه و نمایندگان استان در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، حرکت و توسعه در ابعاد مختلف استان کاملاً قابل دسترس است.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه امنیت را در حد اعلا برای سرمایه‌گذاران فراهم خواهیم کرد، افزود: در حوزه زیرساخت‌ها بیش از 950 پروژه نیمه‌تمام در استان داریم که با همکاری بخش خصوصی و کمک دولت تلاش می‌کنیم این پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

وی همچنین بر جلب همراهی و همکاری نخبگان، فرهیختگان، هنرمندان، اهالی فرهنگ، مبتکران و فناوران استان تأکید کرد و گفت: آذربایجان شرقی می‌تواند یکی از استان‌های برجسته در حوزه فرهنگی و تولید علم باشد و همه باید دست به دست هم دهیم و مسیر نورانی انقلاب را با صلابت طی کنیم.

خرم با اشاره به اینکه ملت ایران از گردنه‌های سختی عبور کرده است، افزود: امروز دشمنان ما هم تحریم می‌کنند و هم تحریف و راه‌های زیادی را بر ملت ایران بسته‌اند، اما با اراده ملت و نخبگان همه راه‌ها قابل بازگشایی است.

وی اظهار داشت: به برکت خون شهدا و قلم‌ها و قدم‌های استوار علامه‌های این مرزوبوم، کارهای بزرگی را در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به سامان خواهیم رساند و تلاش می‌کنیم تا انسجام و یکپارچگی و همدلی در استان ارتقا یابد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امیدوارم توفیق داشته باشم تا شرمنده شهدا نشوم، افزود: می‌توانیم با همین ظرفیت‌های فعلی در حوزه‌های مختلف به قله‌های رفیع پیشرفت و توسعه نائل شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار