شهردار تبریز گفت: امروز مبارزه با استکبار برای مدیران حوزه اجرایی، عمل به فرامین مقام معظم رهبری، خدمت به مردم، پیشبرد اهداف انقلاب و اهداف جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۰۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴ 06 November 2021

به گزارش تابناک تبریز ، رنجبر پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین گرامیداشت ۱۳ آبان، ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز، شهدای 13 آبان و شهدای انقلاب اظهار کرد: وظیفه ما این است که در راستای اجرای برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه معیشت و آسایش مردم عزیز قدم برداشته و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم. 

وی افزود: شهرداری نیز همانند سایر سازمان‌های اجرایی خود را موظف به توسعه خدمات و برنامه‌ها، به‌خصوص ارائه خدمات در محلات کم‌برخوردار شهر می‌داند تا بتواند در راستای مبارزه با استعمار جهانی که همانا قصد آن تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی است، قدم بردارد.
شهردار تبریز تصریح کرد: با توجه به توان و بودجه‌ای که داریم، سعی خواهیم کرد توسعه متوازن شهر را در دستور کار قرار داده و در این راستا اقداماتی در همه مناطق انجام دهیم.
وی اضافه کرد: تلاش داریم به سطح متوازن و متعادلی از توسعه برسیم و در خدمت مردم عزیز که همیشه در صحنه بوده و در مقابل استکبار، از نظام و انقلاب دفاع کرده‌اند، باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار