عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد: سرمربی آینده تراکتور قطعا اروپایی خواهد بود و این مربی تا آخر هفته به تبریز خواهد آمد.
کد خبر: ۱۰۰۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹ 09 November 2021

هوشنگ نصیرزاده در مورد وضعیت تیم تراکتور تبریز اظهار داشت: تراکتور به دلیل اینکه هواداران بسیار زیادی دارد حق دارند که در مورد وضعیت کادرفنی پرس و جو زیادی داشته باشند. هواداران نسبت به مربیان ایرانی پیش داوری داشتند و نام هر کسی می آمد با یک هشتگ می گفتند نه به این و نه به آن! به همین دلیل باشگاه تصمیم به جذب مربی خارجی گرفت. با توجه به تعطیلی 17 روزه مسابقات می‌تواند تیم را تحویل بگیرد و بازسازی کند و زیرا مربی بدنساز مناسبی نداشته و بتوانیم از نظر بدنسازی برگردد.

وی افزود: گزینه اصلی ما کریستین پانوچی بود که با او صحبت کردیم، این اواخر بلیت هم برایش تهیه کرده بودیم و دو وکیل داشت که اصرار داشتند مواردی در قرارداد قرار بگیرد که به سود باشگاه نبود و شروطی که می‌گذاشتند برای باشگاه جالب نبود. از نظر مالی مشکلی نداشتیم اما برخی خواسته ها و تقاضاهای آنها را نمی توانستیم برآورده کنیم زیرا خارج از کنترل ما بود. تصویری با سه مربی خوب و دارای رزومه مذکره کرده‌ایم تا چهارشنبه و پنجشنبه در تبریز بیایند و یک دستیار و یک بدنساز بیاورند و دیدیم که بهتر است سرمربی از مربی بدنساز خود سرمربی استفاده شود.

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور گفت: اختلاف فوتبالی که بین ایران و ایتالیا اینگونه است. والتر زنگا را هم پیشنهاد داده بودند اما مذاکره و مباحثی داشتیم اما در نهایت به سمت گزینه دیگری خواهیم رفت قطعا سرمربی تیم تراکتور اروپایی خواهد بود. مربی آفریقایی هم نه و مربی آمریکایی هم بعد مسافت زیاد است و ترجیح می دهیم مربی اروپایی بیاوریم. به دنبال روزمه هم هستیم. یک مربی فرانسوی تمام روزمه باشگاه تراکتور را بررسی کرده بود.

وی افزود: براساس ذهنیت‌های سابق برخی گفتند تونی اولیویرا یا پسرش بیاید که با هر دو هم صحبت کردیم که اولیویرا پسر که در برزیل هم بازی می کند به ما گفت باید یک میلیون یورو پایه مذاکره باشد که نزدیک به 33 میلیارد تومان خواسته اش بود. گفتیم پدرت بیاید گفت پایه قیمت پدرم هم-600- 700 هزار یورو نزدیک به 22 میلیارد تومان است. خانواده گرانی است اما هواداران فشار می‌آورند که او را بیاورید. پانوچی می گوید 400 هزار یورو ، حرف های عزیزان هوادار مورد توجه است ولی برخی مربیان در جاهایی مربیگری کرده که فلان کشور رفته مورد نظر سیستم نیست و رابطه خوبی نداریم و خود به خود نمی‌توانیم از او استفاده کنیم.

نصیرزاده در مورد وضعیت تمرینات تیم گفت: حسین خطیبی موقتا سرمربی است اما امکان ندارد در شروع دوباره لیگ او سرمربی باشد بلکه سرمربی و دستیار و بدنساز اروپایی تا آخر هفته خواهند آمد.فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :