شهردار تبریز گفت: در ادامه روند احداث پارک‌های آموزشی ترافیک برای کودکان شهر، در تمام مناطق شهر پارک ترافیک کودک احداث و در اختیار اهالی آن مناطق قرار می‌دهیم.
کد خبر: ۱۰۰۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ 13 November 2021

به گزارش تابناک تبریز، عباس رنجبر پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پارک ترافیک شهرداری منطقه ۱ اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح پارک راهنمایی و رانندگی و آموزش ترافیک کودکان هستیم که ۳۰ میلیارد ریال برای خرید زمین و اجرای این پروژه هزینه شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه هم نیاز به آموزش عملی نحوه زندگی و آموزش شهروندی در شهر داریم و از طرف دیگر خانواده‌ها برخی دستگاه‌ها و وسایل‌ها و ماشین‌های کودکان تهیه‌کرده‌اند، نیازمند مکان مناسبی برای اجرای آموزش‌ها و استفاده از این ماشین‌های کودکان هستیم.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهرداری منطقه ۱ بعد از مناطق ۲ و ۳ اقدام به احداث پارک ترافیک کرده است که امیدوارم اهالی این محل از آن بهره ببرند.

رنجبر در پاسخ به سوالی درباره دستور ویژه برای بررسی وضعیت آسانسورها و پله‌برقی‌های شهری نیز گفت: یک هفته به مناطق و سازمان‌هایی که متولی پله‌برقی هستند، مهلت دادیم که پله برقی و آسانسورها و ایرادات و اشکالات آنها را بررسی کنند.

وی یادآور شد: زمانی که این پله‌برقی‌ها و آسانسورها ایجاد شدند، الزامات ایمنی و استاندارد در آنها رعایت نشده است و امروز دلیل بسته بودن این پله برقی‌ها و آسانسورها الزامات استاندارد است.

شهردار تبریز تأکید کرد: مقرر شد ایرادات پله‌برقی‌ها پس از بررسی اعلام شود و شهرداری نیز ظرف دو هفته آینده، هر کدام از آنها را که از نظر استاندارد قابل استفاده است اصلاح و مورد بهره‌برداری قرار دهد و آنهایی که قابل استفاده نیستند تعویض و یا تغییر سیستم روی آنها اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :