عضو هیات مدیره تراکتور توضیحاتی درباره گزینه شدن سهرابی برای مدیرعاملی این باشگاه ارائه کرد.
کد خبر: ۱۰۰۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸ 13 November 2021

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گویی درباره آخرین وضعیت سفر زوانیمیر سولدو و دستیارش به تبریز برای آغاز فعالیت در تیم تراکتور اظهار داشت:‌ برای این مربیان بلیت گرفتیم و منتظر حضورشان در تبریز هستیم. در صورتی که به این شهر بیایند، با آنها قرارداد می بندیم. برای پانوچی هم بلیت گرفتیم اما نیامد. در ادامه پیام داد و حتی وویس ارسال کرد که حاضرم با هزینه شخصی به تبریز بیایم اما دیگر قبول نکردیم زیرا با وجود بلیت خریدن برای پانوچی، خلف وعده کرد و سر قرار نیامد. به همین دلیل از گزینه‌های سرمربیگری تراکتور خارج شد. 

 

وی ادامه داد: اکنون هم برای سولدو و دستیارش بلیت گرفته‌ایم و طبق برنامه آنها باید امشب به تبریز بیایند. امیدواریم به توافق خود عمل کنند.  فابین کوملینوویچ هم مربی است که این مربی به عنوان دستیار به ما معرفی کرده است.

 

عضو هیات مدیره تراکتور درمورد گزینه شدن میر معصوم سهرابی برای مدیرعاملی این باشگاه توضیح داد: سهرابی در گذشته در تراکتور و ماشین سازی مدیرعامل بوده و ساختار باشگاه را می‌شناسد. وی گزینه مناسبی برای مدیریت در تراکتور و تنها گزینه هیات مدیره باشگاه است. اعضای هیات مدیره نظر مثبتی روی سهرابی دارند و صحبت‌های مقدماتی با وی داشته‌اند اما در جلسه فردا تصمیم‌گیری نهایی می‌شود. سهرابی بومی است، تحصیلات ورزشی و سابقه مدیریت دارد، به جو تبریز آشنا است و سوابق زیادی در مدیریت دارد. فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :