دکتر محسن رضایی با صدور پیامی درگذشت ذاکر اهل بیت و رزمنده هشت سال دفاع مقدس،ابوالشهید،حاج بیوک آسایش جاوید را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۰۰۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵ 16 November 2021

تسلیت دکتر محسن رضایی در پی درگذشت حاج بیوک آسایش

دکتر محسن رضایی با صدور پیامی درگذشت ذاکر اهل بیت و رزمنده هشت سال دفاع مقدس،ابوالشهید،حاج بیوک آسایش جاوید را تسلیت گفت.

به گزارش تابناک تبریز ، متن پیام معاون اقتصادی رئیس جمهور به این شرح است:

” بسم الله الرحمن الرحیم ”

« انّا لله و انّا الیه راجعون »

رزمندۀ فداکار، ذاکر با اخلاص آستان حضرت ابا عبدا… الحسین(ع)، ابوالشهید، مرحوم حاج بیوک آسایش جاوید، پس از عمری وفاداری به اسلام، به زیارت معبود بار یافت.

شور حسینی، نوای ملکوتی و مرثیه های حزینِ آن عاشق دلسوخته و مجاهد فداکار با تاریخ لشکر پُر افتخار ۳۱ عاشورا عجین است و رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و همرزمان شهید باکری در خطۀ سرافراز آذربایجان، با این نوای ماندگار، مأنوس و از او خاطرات فراوان دارند.

حقیقتاً مرحوم حاج بیوک، در کسوت یک رزمنده، بارها تا آستانۀ شهادت پیش رفت و بدون تردید، امروز و در محضر الهی، میهمان فرزند شهیدش علی و نیز شهیدان والامقام همرزمش در لشکر ۳۱ عاشورا است.

اینجانب، سوگمندانه، فقدان این انسان مخلص، مجاهد و فداکار را به مردم غیور آذربایجان بویژه اهالی مؤمن و شهید پرور و صمیمیِ تبریز و به هیئات مذهبی و همه علاقمندان و دوستان و همرزمانش در سپاه پُر افتخار عاشورا و بویژه به خانواده مکرّم ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت حق، برای روح بلند آن مجاهد مخلص و بی ادعا، علوّ درجات و برای عموم مصیبت دیدگان، صبر و اجر مسئلت مینمایم.

محسن رضایی

معاون اقتصادی رئیس جمهور

۲۴آبانماه۱۴۰۰

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :