در جلسه ستاد تنظیم بازار استان صورت گرفت؛
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر نظارت جدی دستگاه‌های مسئول بر چرخه تولید، تأمین و توزیع کالاهای اساسی، گفت: مسئولان در بازدیدهای میدانی، مشکلات و گره‌های کور این چرخه را شناسایی و برای رفع آنها اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۰۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸ 16 November 2021

به گزارش تابناک تبریز،عابدین خرّم در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، با بیان اینکه پاکدستی، کارآمدی، فسادستیزی و حضور در بین مردم از اولویت‌های دولت سیزدهم است، افزود: مسئولان باید به صورت فعال در میدان عمل حاضر باشند و مسائل و مشکلات را از نزدیک و بدون واسطه مشاهده کنند.


وی با تاکید بر نظارت جدی بر رعایت قیمت‌های مصوب در بازار، گفت: افزایش سرسام‌آور و غیرمجاز قیمت‌ها، مردم بخصوص اقشار ضعیف را تحت تاثیر قرار می‌دهد و لازم است دستگاه‌های مسئول، نظارت‌های خود را چند برابر کنند.

خرّم با تأکید بر اینکه مصوبات جلسه تنظیم بازار باید در سطح جامعه قابل مشاهده باشد، گفت: ذخیره اقلام ضروری و مورد نیاز مردم نیز باید به وفور در استان انجام شود تا در صورت بروز کمبود و یا مسائل مقطعی دچار مشکل نشویم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در تماس تلفنی با رئیس سازمان دامپزشکی کشور، صدور مجوز شروع عملیات اجرایی احداث مرغداری گوشتی 6 میلیون قطعه‌ای در استان را خواستار شد.

در این جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص تأمین گوشت مرغ، گوشت قرمز و نهاده‌های دامی و معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت نیز از اقدامات نظارتی این سازمان گزارش ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار