کد خبر: ۱۰۱۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲ 20 November 2021

شهر تبریز که یکی از زیباترین و البته پاکیزه­ترین شهر‌های ایران است، سالهاست که به یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای ایرانیان تبدیل شده است. این شهر علاوه بر اینکه جاذبه ­های تاریخی فراوانی دارد، طبیعت زیبایی نیز در اطراف خود دارد که می­توانید با سفر به این شهر، از تماشای آن‌ها لذت ببرید. حال ما می­خواهیم دو تا از معروف­ترین هتل­های شهر تبریز را به شما معرفی کنیم تا هر زمان قصد داشتید سفری به این شهر شمال غربی کشورمان داشته باشید و چند روزی را در آن اقامت کنید، این هتل­ها را نیز در گزینه­هایتان بررسی نمایید. در نهایت به شما می­گوییم که چطور می­توانید هر یک از این هتل­ها را با بهترین قیمت رزرو نمایید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

کدام هتل را برای اقامت در تبریز انتخاب کنیم؟

هتل لاله پارک

یکی از معروف­ترین هتل­ های شهر تبریز که جزو هتل­های نوساز این شهر نیز می­باشد، هتل لاله پارک تبریز است. لاله پارک، یکی از هتل­های ۵ ستاره تبریز است که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و در ۱۴ طبقه مجموعا ۲۲۰ اتاق و سوئیت دارد. این هتل در محدوده شرقی تبریز و در ابتدای بلوار پاسداران ساخته شده و دقیقا کنار مرکز خرید لاله پارک قرار دارد. از امکانات تفریحی هتل لاله پارک می­توان به استخر و سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، حمام سنتی، ماساژ و اسپا اشاره کرد. این هتل رستوران و البته ۲ کافی شاپ نیز دارد و می­توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در این هتل میل کنید.

هتل شهریار

یکی دیگر از هتل­های ۵ ستاره شهر تبریز که همیشه مورد استقبال مسافران این شهر بوده است،‌ هتل شهریار تبریز می­باشد. هتل شهریار که در سال ۱۳۸۶ ساخته شد و در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت، ۱۰ طبقه و کلا ۲۰۰ اتاق برای میزبانی از مسافرانش دارد. این هتل در ابتدای خیابان ائل گلی در جنوب شرقی تبریز ساخته شده و فاصله آن با پارک ائل گلی حدود ۷ کیلومتر است. هتل شهریار سه رستوران به نام­های کاکتوس، چشم انداز و رز دارد و البته در کنار این سه رستوران با منوهای متنوع، یک کافی شاپ به نام شهریار نیز دارد. از امکانات تفریحی هتل نیز می­توان به استخر و سونا و جکوزی و همچنین سالن بدنسازی اشاره کرد.

رزرو هتل در تبریز

برای رزرو هر یک از هتل های تبریز با بهترین قیمت و در سریع­ترین زمان، کافیست سری به سایت اسنپ تریپ بزنید. شما می­توانید با جستجوی نام تبریز در قسمت هتل سایت اسنپ تریپ و تعیین تاریخ ورودتان به هتل و خروج از آن، لیست پیشنهادی اسنپ تریپ از هتل­های تبریز را دریافت نموده و بررسی نمایید. سپس با مقایسه امکانات، موقعیت مکانی و هزینه اتاق­های هر هتل، می­توانید هتل مورد نظر را انتخاب نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را نهایی کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار