مسوول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان‌شرقی از بارش برف و باران و کاهش محسوس دما همچنین وزش باد گاهی تا شدید از روز چهارشنبه در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸ 29 November 2021

افشین ابراهیمی مسوول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی در گفت‌وگویی اظهار داشت: نقشه‌های پیشیابی هواشناسی نشان می‌دهد، سامانه بارشی از روز چهارشنبه ۱۰ آذرماه وارد استان شده و سبب بارش باران و برف، کاهش محسوس دما و وزش باد گاهی تا شدید در کلیه نواحی استان خواهد شد.

وی با اشاره به بارش برف و باران و مه از بعد از بعد ظهر و شب روز چهارشنبه افزود: لغزندگی و اختلال در تردد و لغزندگی جاده‌ای و کاهش دید افقی به ویژه در جاده‌های کوهستانی و مرتفع دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری اجتناب و اقدامات پیشگیرانه انجام گیرد.

ابراهیمی با اشاره به وزش باد گاهی تا شدید در روز چهارشنبه، بیان کرد: احتمال پرتاب اشیا و سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی و شکستن سرشاخه‌های درختان بر اثر وزش باد شدید دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود از ساختمان‌های نیمه‌کاره و ایستادن در مکان‌هایی که احتمال سقوط اجسام وجود دارد، دوری شود.

مسوول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان‌شرقی، تاکید کرد: به هم‌استانی‌های عزیز توصیه می‌شود، اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی به‌عمل آوردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :