رییس شورای اسلامی شهر تبریز در تذکری عنوان کرد: مشکلی در خصوص انتصاب سرپرست سازمان عون بن علی ندارم ولی باید اساسنامه سازمان اجرایی شود.
کد خبر: ۱۰۱۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱ 19 December 2021

به گزارش تابناک تبریز،ما اصلا با آقای کوشک سرا مشکلی نداریم و وی را یکی از بهترین همکاران پر تلاش می دانیم چراکه تحصیلات مرتبط به این حوزه را نیز داراست و در رساله دفاعیه خودش مسئله ژتئو توریسم عینالی را مطرح کرده و زمانی مدیر فنی عینالی بوده است.
وی در ادامه بازدید کرد: در اساسنامه سازمان، ارکان آن مشخص شده است، اگر قرار است مدیرعامل جدید تعیین شود، اولا باید عزل مدیرعامل با تصویب شورا صورت گیرد و ثانیا آن شورا باید فردی را پیشنهاد دهد و با تایید شما به استانداری برود.
برگی در ادامه ی سخنان خود گفت: آقای شهردار شما کمیته انتصابات که دارید باید مشاور حقوقی آن خیلی قوی باشد تا به شما مشاوره دهند.
عباس رنجبر، شهردار تبریز هم در این خصوص گفت: فعالیت این سازمان بر اساس ماده ۸۴است و اصلا به خاطرم نیامده بر اساس اساسنامه این سازمان نیز باید انجام می‌گرفت.
وی گفت: در حال حاضر، هیچ معرفی صورت نگرهته و پنج‌شنبه‌ بعدازظهر این کار را متوقف کرده و نامه‌ای برای هماهنگی به استانداری فرستادیم.
رنجبر اظهار کرد: اگر من تخلف اداری کردم، آقای فرماندار هم تخلف اخلاقی کردند، این کار یک اشتباه بود قبول داریم، ولی همان لحظه متوقف شده است و نامه نوشتیم تا متوقف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :