کد خبر: ۱۰۱۸۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹ 26 December 2021

رییس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: حادثه‌ی تلخ و ناگواری که چند روز قبل در شب چله در محله‌ی عباسی تبریز رخ داد و منجربه فوت و مصدومیت چندین نفر از همشهریان شد، همه‌‌ی شهروندان را نگران و متاثر کرد.
به گزارش تابناک تبریز، رسول برگی صبح روز یکشنبه در سی‌و‌چهارمین جلسه‌ی علنی ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) به هم وطنان ارمنی اظهار کرد: سالروز میلاد باشکوه حضرت عیسی مسیح(ع) را بر همشهریان ارمنی تبریک می‌گوییم و از خداوند متعال خواستار توفیق هستیم.
برگی در ادامه‌ی سخنان خود در خصوص حادثه‌ی ریزش ساختمان پنج طبقه منطقه عباسی توضیح داد: حادثه‌ی تلخ و ناگواری که چند روز قبل در شب چله در محله‌ی عباسی تبریز رخ داد و منجربه فوت و مصدومیت چندین نفر از همشهریان شد، همه‌‌ی شهروندان را نگران و متاثر کرد.
رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز در ادامه‌ی سخنان خود عنوان کرد: همان روز اعضای شورای شهر تبریز با حضور در محل، با حادثه‌دیدگان ابراز همدردی کردند.
برگی اضافه کرد: زحمات نیروهای آتش‌نشانی در شب حادثه بسیار ستودنی بوده و باید برای تبدیل وضعیت آنها اقداماتی انجام گیرد تا مشکلات‌شان حل شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود یکی از دلایل این حادثه را ساخت و سازهای غیرمجاز دانسته و گفت: ساخت و ساز غیرمجاز مسئله‌ای مهم بوده که باید در این راستا مدیریت شهری ورود پیدا کند تا جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز گرفته شود؛ نمی‌شود که کسی بدون مجوز و به صورت غیرمجاز ساختمانی بسازد و کسی جرات ورود نداشته باشد.
برگی افزود: موضوع دیگر کمبود تجهیزات سنگین است که تبریز در این خصوص کم برخوردار است، در پی همین موضوع با استانداری صحبت‌هایی کرده‌ایم که از هر طریقی شده این تجهیزات سنگین را وارد کنیم.
رییس شورای شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما در شهرمان گرمخانه نداریم، ادامه داد: از شهرداری تبریز می‌خواهیم به این عرصه وارد شود و محلی با عنوان سرا یا گرمخانه ایجاد کنند تا در مواقع بحرانی شهروندان از این سراها استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار