کد خبر: ۱۰۱۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸ 27 December 2021

در راستای بحث ارسال دفاعیات استقلال و پرسپولیس به AFC در خصوص مجوز حرفه‌ای، مالک جدید دو باشگاه مشخص و به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شد.

 هفته گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای درخواست کرد مجوز حرفه‌ای اعطا شده به سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر ابطال شود و به فدراسیون فوتبال و سه باشگاه تا امروز (دوشنبه) مهلت داد تا دفاعیات را در این زمینه ارسال کنند. پرونده مجوز حرفه‌ای صادر شده برای این باشگاه‌ها به کمیته انضباطی ارسال و از همین‌رو، این موضوع وارد فاز جدیدی شده است.

با وجود اینکه چندی پیش مسئله مجمع مشترک دو باشگاه برای ورود به فرابورس حل و هر کدام صاحب مجمع جداگانه‌ای شدند، اما بحث مالکیت آنها همچنان در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار داشت تا پس از واگذاری در فرابورس این موضوع نیز حل شود. با این حال با واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس به وزارت اقتصاد و دارایی و باشگاه استقلال به وزارت صنعت، معدن و تجارت این موضوع حل شده و به اطلاع کنفدراسیون فوتبال آسیا رسیده است.

برخی ایرادها و نواقص دیگر که مانع از دریافت مجوز حرفه‌ای دو باشگاه شده نیز در حال برطرف شدن است و تا پایان امشب از سوی باشگاه‌ها بارگذاری خواهد شد. با این شرایط باید دید AFC چه تصمیمی در این باره می‌گیرد و آیا کورسوی امیدی برای بازگشت پرسپولیس و استقلال به آسیا وجود دارد یا خیر.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار