فرماندار مرند با تاکید بر تشکیل هیات‌های اندیشه ورزی در شهرستان اظهار داشت: این هیئت ها باید تشکیل شده و خروجی آن به توسط مجمع توسعه شهرستان و نیروهای متخصص و کارشناس و پروژه محور مورد استفاده قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۱۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴ 31 December 2021

به گزارش خبرنگار  تابناک تبریز از مرند،فرماندار مرند با تاکید بر تشکیل هیات‌های اندیشه ورزی در شهرستان اظهار داشت: این هیئت ها باید تشکیل شده و خروجی آن به توسط مجمع توسعه شهرستان و نیروهای متخصص و کارشناس و پروژه محور مورد استفاده قرار گیرد.

داود گرشاسبی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مرند با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی انسانی بی بدیل در حوزه اندیشه و عمل بود .

وی افزود: ماندگاری سردار شهید سلیمانی به خاطر اندیشه و عمل و نیز رفتارهای هدایت گونه ایشان می باشد.

فرماندار ویژه مرند با اشاره به ولادت پیامبر صلح و رحمت «حضرت عیسی (ع)» گفت: امیدواریم امسال، سال صلح و سازش میان تمام جوامع باشد.

گرشاسبی در ادامه به برگزاری باشکوه مراسم ۹ و ۱۳ دی اشاره کرد و افزود: هفته آینده همچنین، رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان برگزار خواهد شد که نظام اداری شهرستان همکاری های لازم را باید تا حد امکان در این زمینه انجام دهند.

فرماندار ویژه مرند همچنین خطاب به مدیران ادارات گفت: تصمیم ها باید متناسب با سیستم و منافع ملی باشد و برای پویا شدن باید به اختلاف سلیقه ها احترام بگذاریم چرا که انتقادات و اختلاف سلیقه ها، به عنوان موتور محرک و عامل پویایی ما در ادارات هستند.

وی با بیان اینکه خط قرمز همه ما باید منافع شهرستان باشد، گفت: هنر مدیران این است که روابط بین بخشی را برای رسیدن به توسعه در منطقه بهبود بخشند.

گرشاسبی با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل ادارات با رسانه ها ابراز کرد: تمام روسای ادارات و شهرداران برای اطلاع رسانی عملکرد خود اقدام کنند و برای موفقیت خود از تمام ابزار موجود از جمله فضای مجازی بهره ببرند.

وی تاکید کرد: مدیران باید ریسک پذیر و شجاع باشند چرا که هیچ مدیری به خاطر ریسک برای عموم، محاکمه نمی شود.

فرماندار مرند اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع در ادارات ملاک عمل بوده و با بیان محدودیت های قانونی و حدود و اختیارات، افراد را باید قانع کرد.

وی با اشاره به تزریق ۳۶۰ هزار دزُ واکسن کرونا در شهرستان گفت: ما به دنبال سالم سازی محیط و ایجاد مصونیت برای مردم هستیم و مسوولین نیز باید در جهت واکسیناسیون خود، همکاران و خانواده هایشان اقدام کنند.

گرشاسبی همچنین با اشاره به لزوم حضور روسای ادارات در میان مردم اظهار داشت: مسوولین و معاونین آنها لازم است در نماز جمعه حضور داشته و از بیانات امام جمعه به عنوان راهکار و راهگشای مسائل و مشکلات استفاده کنند.

وی با تاکید بر نظارت بیشتر بر بازار و کسبه ها افزود: همه ادارات باید به نوبه خود نظارت بر زیرمجموعه های خود را افزایش دهند.

فرماندار مرند با اشاره به طبیعی بودن تغییرات در مراحل مدیریتی تاکید کرد: همه مدیران باید در هر پست و مقامی که باشند با عشق به منافع ملی و تعهدی که نسبت به کشور رهبری دارند با جسارت تمام کار کنند.

رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی نیز یکی از وظایف مهم جمهوری اسلامی را فراهم کردن لوازم و مقدمات اقامه نماز عنوان کرد و گفت: زمینه برای اقامه نماز جماعت در ادارات فراهم شود زیرا کارکنانی که در اول وقت نماز را اقامه می کنند مطمئنا کار مردم را بهتر و سریعتر راه خواهند انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین مجید آقاجانی خاطرنشان کرد: شرکت کارکنان ادارات در نماز جماعت، یک کار عاشقانه و از روی وظیفه مومنانه است و یکی از پیام های رهبری در هر اجلاسیه، تشویق ادارات برتر در زمینه اقامه نماز می باشد.

امام جمعه مرند نیز ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) و اشاره به جایگاه والای حضرت زهرا (س) اظهار کرد: از جمله ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) که در این شرایط کشور باید مورد توجه قرار گیرد، مردم دوستی و تقدم مردم بر خود است.

حجت‌الاسلام علی نعمت زاده افزود: هیچ کاری به اندازه حل مشکل و مسائل مردم، مهم نیست و باید با بهره گیری از روش و سیره ائمه (ع) در راستای خدمت به مردم عمل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :