نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس از برگزاری نشست با اصناف و بازاریان خبر داد و گفت: در این نشست طی تماس‌‎های تلفنی صورت گرفته با وزرا، خواستار تخفیف مالیاتی و اعطای وام به اصناف شدیم.
کد خبر: ۱۰۲۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴ 04 January 2022

به گزارش تابناک تبریز ، علیرضا منادی‌سفیدان با اشاره به برگزاری با نشست با اعضای اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه‌های تبریز، اظهار کرد: در این نشست مشکلات اصناف و بازاریان تبریز پیگیری شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو، آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست ضمن شنیدن مشکلات متعدد اصناف و بازاریان تبریز در تماس‌هایی تلفنی با وزیر اقتصاد و دارایی خواهان تخفیف در مالیات سال ۱۴۰۰ به دلیل کرونا شدند.

وی اضافه کرد: در تماس با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعطای یارانه دولتی به برخی از اصناف پیگیری شد که قول رسیدگی از جانب وزیر اعطا شد.

منادی‌سفیدان یادآور شد: همچنین در تماس تلفنی با رؤسای بانک مرکزی و بانک ملی خواستار رفع مشکل سامانه چک صیاد و خواستار رفع مشکلات تعزیراتی اصناف تبریز از وزراء دادگستری و اقتصاد شدند.

وی ادامه داد: در این دیدار معاون اتاق اصناف تبریز و تعدادی از رؤساى اصناف بزرگ تبریز حضور داشتند و به بیان نکته نظرات و مشکلات اصناف و بازاریان تبریز پرداختند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار