سرمربی تیم تراکتور گفت: تمرکزم به بازی مقابل نساجی بوده و تلاش می کنیم برابر این تیم نتیجه خوبی کسب کنیم.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶ 12 January 2022

زونیمیر سولدو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر نساجی قائم شهر اظهار داشت: برای بازی فردا آماده بوده و تلاش می کنیم روند خوب بازی قبلی را فردا ادامه داده و با دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.

وی گفت: در چند هفته اخیر هر چند در نتیجه گیری خوب نبودیم، اما روند بازی تیم رو به رشد بوده و خصوصا در بازی مقابل فجرسپاسی بازی خوبی از تیم تراکتور شاهد بودیم، هر چند از نتیجه بازی ها راضی نیستم.

سرمربی تیم تراکتور در مورد تیم نساجی گفت: شناخت خوبی از تیم حریف داشته و این تیم را آنالیز کرده و باید بگویم نساجی بازیکنان خوبی و باتجربه ای دارد و نتایج خوبی هم در هفته های اخیر کسب کرده و ما هم برای بازی مقابل این تیم مصمم به برد هستیم و فکر کنم بازی درگیرانه و محکمی را فردا شاهد باشیم.

وی در مورد عدم استفاده از بازیکنانی نظیر عباس زاده گفت: عباس زاده از بازیکنان خوب و باتجربه تیم تراکتور است، اما ترکیب تیم بر حسب نیاز تیم بسته و هر بازیکنی که آماده تر باشد، در ترکیب تیم تراکتور قرار می گیرد.

سرمربی تیم تراکتور در مورد بازیکنان جدید تیم فصل گفت: تمرکزم روی بازی فردا است، اما قطعا در نیم فصل نیاز به تقویت داشته و باید بازیکنانی را جذب کنیم.

سولدو در مورد مصدومیت بازیکنان خود هم گفت: 2 بازیکن با مصدومیت جزیی همراه هستند و امیدوارم با تلاش کادر پزشکی به بازی فردا برسند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار