با رای اعضای شورای شهر تبریز مظفر سلیمانی، یعقوب هوشیار و اکبر غفاری به‌عنوان گزینه‌های نهایی برای تصدی سمت شهرداری تبریز انتخاب شدند.
کد خبر: ۱۰۳۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ 27 February 2022

 با رای اعضای شورای شهر تبریز مظفر سلیمانی، یعقوب هوشیار و اکبر غفاری به‌عنوان گزینه‌های نهایی برای تصدی سمت شهرداری تبریز انتخاب شدند.

پنجاه و نهمین جلسه‌ی شورای شهر تبریز روز یکشنبه، ۸ اسفند ماه، با حضور رئیس و اعضای شورا و سرپرست شهرداری تبریز برگزار و در این جلسه سه گزینه‌ی نهایی برای تصدی گری سمت شهرداری تبریز از سوی اعضای شورا انتخاب و معرفی شدند.

مظفر سلیمانی، یعقوی هوشیار و اکبر غفاری به ترتیب با هشت، هشت و پنج رأی به‌عنوان سه گزینه‌ی نهایی سمت شهرداری تبریز انتخاب شدند.

بر اساس تصمیم اعضای شورا مقرر شد اکبر غفاری روز چهارشنبه این هفته جهت ارائه برنامه‌های خود در صحن شورا حاضر شود.

فریدون بابایی‌اقدم در جلسه رأی‌دهی به گزینه‌ها غایب بود و هر یک از اعضا حق رأی به دو تن را داشتند.

به گزارش ایسنا، اکبر غفاری مدیرکل سابق بازرسی آذربایجان شرقی و همچنین از گزینه‌های جدی تصدی سمت استانداری آذربایجان شرقی بود.

مظفر سلیمانی نیز تا قبل از انتخاب رنجبر(شهردار برکنار شده) به‌عنوان شهردار تبریز، سرپرستی شهرداری را بر عهده داشت و پیش از آن نیز معاون مالی و اقتصادی شهرداری تبریز بود.

همچنین یعقوب هوشیار نیز سابقه حضور در مناطق مختلف شهرداری تبریز را بر عهده داشت و به‌تازگی از سوی زاکانی شهردار تهران به‌عنوان شهردار منطقه ۱۸ این شهر منصوب شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار