کد خبر: ۱۰۳۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ 06 March 2022

شصت‌ودومین جلسه‌ی شورای شهر تبریز روز یکشنبه، ۱۵ اسفندماه، با حضور رئیس و اعضای شورای شهر تبریز و سرپرست شهرداری در عمارت ساعت تبریز در حال برگزاری است.

مظفر سلیمانی، یعقوب هوشیار و اکبر غفاری سه گزینه‌ی نهایی برای کاندیداتوری سمت شهرداری تبریز معرفی و انتخاب شده بودند که غفاری هفته‌ی گذشته و هوشیار نیز شب گذشته از حضور در این سمت انصراف دادند و سلیمانی تنها گزینه‌ی باقی‌مانده برای تصدی این سمت لقب گرفت.

در لحظات آغازین جلسه‌ی امروز که برای انتخاب شهردار تشکیل شده بود، نامه‌ی هفت نفر از اعضای شورای شهر مبنی بر معرفی فردی جدید به‌عنوان کاندیدای شهرداری قرائت شد.

روح اله رشیدی، حکیمه غفوری، غلامرضا احمدی، روح اله دهقان‌نژاد، فریدون بابایی اقدم، احد صادقی و محمدحسن اسوتچی در این نامه، سردار سعید شریف زاده را به‌عنوان جدید ترین گزینه برای تصدی‌گری سمت شهرداری تبریز معرفی کردند.

به گزارش ایسنا، سردار شریف زاده از فرماندهان دوران دفاع مقدس تبریز، دارای دان ۶ کاراته و عضو هیات رئیسه فدراسیون کاراته، رییس هیات اسکی نیروهای مسلح ایران و رییس هیأت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام، پیش از این معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت بود و آخرین مسئولیت او نیز مدیرعاملی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در دوره‌ی مدیریت قالیباف بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :