نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: روحیه انقلابی و جان فشانی جانبازان هشت سال دفاع مقدس برای آحاد ملت آموزنده است.
کد خبر: ۱۰۳۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱ 08 March 2022

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: روحیه انقلابی و جان فشانی جانبازان هشت سال دفاع مقدس برای آحاد ملت آموزنده است.

حجت الاسلام و المسلیمن سید محمدعلی آل هاشم به مناسبت سالروز میلاد ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز با حضور در منزل جانبازان ۷۰ درصد محمدرضا اعتصامی راد، علی رضایی و حسین خرده فروش باسمنج این روز را به آن‌ها تبریک گفت و از مجاهدت‌ها، رشادت‌ها و صبوری آن‌ها و خانواده معظم‌شان تجلیل کرد.

وی با بیان اینکه حامل سلام رهبر انقلاب به سه جانباز دفاع مقدس تبریزی است، تکریم جایگاه جانبازان و نیز قدردانی از خدمات کریمانه همسران، فرزندان و مادران و پدران را وظیفه‌ی آحاد مردم و به خصوص مدیران و مسئولان دانست.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم اظهار کرد: بانوانی که با جانبازان عزیز زندگی مشترک دارند، خود را وقف خدمت به یادگاران جبهه و جنگ کرده‌اند و به‌ عنوان یک پرستار نقش‌آفرینی می‌کنند که این رسالت از عهده هر کسی بر نمی‌آید.

وی با تاکید بر اینکه باید از روحیه بالای انقلابی جانبازان درس آموخت، ادامه داد: مسئولان و خدمتگزاران مردم باید با درس آموزی از اعمال و رفتارهای خدایی این انسان‌های والا و با پرهیز از تظاهر و ریاکاری گره‌های زندگی آحاد جامعه به خصوص در مسایل مالی و معیشتی را باز کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: امنیت و آرامش امروز کشور ما مدیون فداکاری ایثارگران و شهدای گرانقدر و جانبازان عزیز است و همه باید قدر این نعمت‌ها را بدانند و در راه دفاع از آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب مانند آن‌ها جهادی عمل کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار