نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: جوانان باب‌ رفتار و کردار شهید مهدی باکری را به عنوان الگو قرار دهند و زندگی ایشان باید به عنوان فرهنگ در کشور جاری شود
کد خبر: ۱۰۳۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹ 13 March 2022

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم امروز در مراسم گرامیداشت یاد شهید مهدی باکری که در سالن مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در جمع خوبان و رزمندگان و به یاد شهید مهدی و حمید باکری، تجلایی، شفیع‌زاده و سایر شهدای لشکر عاشورا گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه هر جا نام آذربایجان و اسطوره‌هایش مطرح است، نام شهید باکری به آن گره خورده است، گفت: بنده از کارگردان و بازیگران و دست‌اندرکاران فیلم موقعیت مهدی تشکر می‌کنم که با تلاش و خون و دل گوشه‌ای از زندگی مهدی باکری را ساختند و در معرض نمایش قرار دادند که انصافا یک فیلم با کیفیت بود.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: درود بر هنرمندان که این فیلم را ساختند. بنده به پشت صحنه این فیلم هم رفته بودم و از نزدیک شاهد زحمات آنها بوده‌ام.

وی با اشاره به ولادت علی اکبر و روز جوان گفت: جوانان باب‌ رفتار و کردار باکری را به عنوان الگو قرار دهند و زندگی ایشان باید به عنوان فرهنگ در کشور جاری شود.

امام جمعه تبریز بیان کرد: از فرمانده سپاه عاشورا که خود از یادگاران هشت سال دفاع مقدس تشکر می‌کنم که این مراسم را برگزار کردند و از استاندار آذربایجان‌شرقی بابت دعوت وزیر کشور در این مراسم و حضور در تبریز قدردانی می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه عشق به امام‌ رحمت‌الله یکی از ویژگی‌های شهید باکری بود، گفت: ما هم امروز در جوانان و رزمندگان اسلام می‌بینیم که عاشق رهبری هستند و دنباله‌‌روی ایشان هستند که البته در این مسیر هیچ کسی ضرری ندیده و از آن باکی ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم نمونه‌ای از این جوانان عاشق و لبیک‌گوی به رهبری هستند.

وی ادامه داد: الان جوانان و رزمندگانی داریم که حاضرند در راه دین جان دهند و جانانه تلاش کنند ولی رهبری خشنود باشد.

آل‌هاشم تاکید کرد: آفرین بر سپاهیان غیور که دیشب در اربیل عراق، مرکز جاسوسی موساد، جهت انتقام به خاطر شهادت دو رزمنده‌ای که اخیرا به شهادت رسیدند، این مرکز جاسوسی را از بین بردند.

گزارش فارس حاکی است،وی به بیانات اخیر رهبری در دیدار با مردم تبریز اشاره کرد و گفت: استمرار کلید واژه مورد تاکید رهبری بود که فرمودند در هر کاری استمرار نباشد، ابترخواهد ماند؛ از این‌رو‌ باید اهداف انقلاب اسلامی اعم از پیشرفت، عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد و غیره تلاش و استمرار کرد.

امام جمعه تبریز متذکر شد: امید است با آذین‌بندی مردمی به استقبال اعیاد شعبانیه برویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :