استاندار آذربایجان شرقی:
تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران افسران جنگ اقتصادی هستند که در این شرایط سخت، چرخ‌های تولید و اقتصاد کشور را به حرکت درمی‌آورند.
کد خبر: ۱۰۳۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳ 16 March 2022

به گزارش تابناک تبریز،عابدین خرّم عصر امروز در جلسه فوق‌العاده شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی که با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور برگزار شد، اتاق بازرگانی تبریز را یکی از فعال‌ترین اتاق‌های کشور برشمرد و اظهار داشت: تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران افسران جنگ اقتصادی هستند که در این شرایط سخت، چرخ‌های تولید و اقتصاد کشور را به حرکت درمی‌آورند.

وی افزود: از زمانی که مسئولیت استانداری آذربایجان شرقی را پذیرفتم شاهد یک بخش خصوصی فعال و جدی در این خطه بودم که سرمایه‌های خود را برای اعتلای کشور پای کار آورده‌اند.

خرّم اذعان داشت: بخش دولتی استان هم تمام‌قد در کنار فعالان بخش خصوصی خواهد بود و بدون هیچ‌گونه بهانه‌تراشی و سنگ‌اندازی، مسیر تولید و سرمایه‌گذاری را تسهیل می‌کند تا آذربایجان شرقی، نگین درخشان حوزه تولید و اقتصاد کشور باشد.

استاندار آذربایجان شرقی در عین حال خاطرنشان کرد: با همه این اوصاف وضع موجود را راضی‌کننده و مورد انتظار نمی‌بینیم؛ بر همین اساس نقشه راهی را برای استان تهیه کردیم که اهداف و وضعیت مطلوب را نشان می‌دهد و همه برای رسیدن به این وضع مطلوب تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به اهدافی که دولت سیزدهم ترسیم کرده و لزوم دستیابی به رشد اقتصادی بالای هفت درصد در استان، ابراز داشت: باید دیپلماسی مرزی استان را فعال کرده و در عرصه صنایع پیشرفته ورود جدی‌تری داشته باشیم.

خرّم یادآور شد: در مجموع تمام تلاش ما این است که با راهنمایی‌های تیم اقتصادی دولت، متناسب با اهداف تعریف شده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اتاق بازرگانی و بخش خصوصی برای رسیدن به رشد اقتصادی بهره‌مند شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار