مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی از تشدید بارش برف و باران تا اواخر چهارشنبه و وزش باد، گاهی تا شدید از چهارشنبه تا پنجشنبه در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ 21 March 2022

افشین ابراهیمی مسئول روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان با اشاره به بارش برف و باران و مه و کولاک برف، اظهار کرد: در نواحی سردسیر و کوهستانی استان، کولاک برف لغزندگی ، اختلال در تردد، مه گرفتگی و کاهش دید و تداوم بسته شدن راه ها و در نواحی گرمسیر احتمال بارش تگرگ، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و احتمال اصابت صاعقه دور از انتظار نبوده توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری اجتناب و اقدامات پیش گیرانه انجام گیرد.

وی با اشاره به وزش باد گاهی تا شدید بویژه چهارشنبه تا پنجشنبه، گفت: احتمال پرتاپ اجسام سبک و سقوط تابلوهای تبلیغاتی و شکستن سرشاخه های درختان وجود داشته و توصیه می شود از حصارها، دیوارها، تابلوهای تبلیغاتی، بنرها، داربست‌های فلزی، کابل‌های برق دوری و از توقف در این مکان‌ها، اجتناب شود.

مسئول روابط عمومی هواشناسی استان تاکید کرد: به مسافران و هم استانی‌ها توصیه می‌شود اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی بعمل آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار