معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: در چهار روز ابتدایی سال ۱۴۰۱، پنج مصدوم تصادف رانندگی درون شهری و گرفتاری۳۰ شهروند در آسانسور منازل، آتش‌نشانان تبریز را به محل حادثه کشاند.
کد خبر: ۱۰۳۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲ 26 March 2022

به گزارش تابناک تبریز، آتش پاد سوم اکبر دشتی در جمع خبرنگاران با اشاره به تاثیر رعایت هر چه بیشتر اصول ایمنی در کاهش میزان حوادث اظهار کرد: در روزهای ابتدایی سال جدید، همچنان شهروندان گرفتار حوادثی هستند که ریشه در بی‌احتیاطی و سهل‌انگاری آنها دارد.

وی ادامه داد: بی‌احتیاطی در استفاده‌ بیش از ظرفیت آسانسور منجر به گرفتاری بیش از ۳۰ شهروند تبریزی در ۱۲ مورد حادثه آسانسورهای منازل شد که خوشبختانه صدمات جانی نداشت.

وی یادآور شد: عدم رعایت اصول ایمنی در رانندگی و بی‌احتیاطی، عامل دیگر در بروز تصادفات رانندگی مسیرهای شهری است که شهروندان باید در این روزها به ترافیک مسیرها توجه کرده و با سرعت مطمئن رانندگی کنند.

دشتی همچنین تاکید کرد: مسافرین نوروزی در صورت استراحت در چادرهای مسافرتی، از روشن کردن پیک‌نیک در داخل چادر به دلیل اشباع شدن محیط با گاز مونواکسید کربن و مرگ خاموش خودداری کنند زیرا در روزهای اخیر این بی‌احتیاطی ها افزایش یافته است.ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار