نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به مسئولیت های اجتماعی شرکت مس ایران و سونگون گفت: توجه به توسعه راه های مواصلاتی منطقه و همچنین توجه جدی به توسعه ورزش با عهده داری مسئولیت تیم فوتبال تراکتور از مطالبات عمومی است.
کد خبر: ۱۰۳۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱ 27 March 2022

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار نوروزی مدیران شرکت مس ملی ایران اظهار کرد: برای رفع وابستگی اقتصاد کشور از نفت و کاهش مشکلات کشور باید اکتشافات معدنی را افزایش و اقتصاد دانش بنیان معدنی را فعال کنیم.

وی با تاکید بر اینکه معدن مس ایران فرصتی طلایی برای توسعه پایدار اقتصادی خطه آذربایجان است، گفت: آذربایجان شرقی بهره کافی و کامل را از وجود معدن مس سونگون نمی برد اما با راه‌اندازی کارخانه ذوب، اقتصاد استان از برکات این معدن در آینده بیشتر بهره مند خواهد شد.

امام جمعه تبریز خام فروشی مواد معدنی به خارج از کشور و فرآوری آن در دیگر استان ها را یکی از دغدغه‌های مسئولان و مردم منطقه دانست و ادامه داد: برای توسعه اقتصادی استان باید حساب‌های بانکی شرکت مس سونگون هم در مؤسسه های مالی و بانک های استان متمرکز باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس ایران و سونگون اظهار داشت: توجه به توسعه راه های مواصلاتی منطقه و همچنین توجه جدی به توسعه ورزش با عهده داری مسئولیت تیم فوتبال تراکتور از مطالبات عمومی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :