نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان تبریز در مجلس تمام‌قد از شهردار حمایت می‌کنند و امیدوارم در کنار هم و با همدلی جایگاه اولین‌ها را به تبریز بازگردانیم.
کد خبر: ۱۰۳۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ 07 April 2022

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان تبریز در مجلس تمام‌قد از شهردار حمایت می‌کنند و امیدوارم در کنار هم و با همدلی جایگاه اولین‌ها را به تبریز بازگردانیم.

به گزارش شهریار، علیرضا منادی امروز در آیین تکریم و معارفه شهردار تبریز اظهار کرد: شهر ما شهر اولین‌ها است و اولین شهردار و اولین شورا در شهر ما شکل گرفته و اولین آموزش و پرورش نوین توسط مرحوم شیخ حسن رشدیه در تبریز ایجاد شده است.

وی ادامه داد: تبریزی‌ها پیشگام آموزش نوین در ایران هستند و شهر ما در ۱۰۰ سال اخیر سه علامه تقدیم کرده‌ است. پیشگامی تبریز در عرصه‌های دانش و علم همچنان مشهود است بطوریکه کارکنان نخبه شرکت بیل گیتس، اغلب تبریزی هستند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: من شهروند تبریز هستم، همه ما شهروند تبریز هستیم و باید اقدامات شهروندان را بشناسیم و تشکر و تشویق کنیم تا کارهای خوب انجام دهند. تشکر از زحمات شهروندان و مسئولان، عاملی برای تعالی جامعه است.

وی افزود: شهر ما صد سال قبل آموزش و پرورش نوین را بنا نهاده است و اکنون به لطف خدا قانون رتبه‌بندی معلمان را در مجلس تصویب کرده‌ایم و بدین ترتیب تحول آموزش و پرورش بعد از صد سال آغاز شد. ۵۳ هزار میلیارد حاصل این قانون است که توسط یک تبریزی و با کمک دیگر همکارانم از جمله دکتر پزشکیان در مجلس اتفاق افتاد.

منادی با بیان اینکه تبریز و آذربایجان در موارد مختلف رتبه اول را دارد، گفت: تبریز در علوم مختلف، شعر، هنر و ... نخبگان زیادی دارد و ترکیب شورای اسلامی شهر تبریز هم به گونه‌ای است که نشان می‌دهد مردم نمایندگان خود را در تخصص‌های مختلف انتخاب کرده‌اند.

وی ادامه داد: در شهر ما به لطف خدا قدم های بزرگی برداشته شده است اما نباید فراموش کنیم که در ۱۰ سال اخیر افول کرده‌ایم که باید این عقب ماندگی را جبران کنیم. بر این اساس لازم است تا همه ما باهم، متحد و همدل باشیم.

این نماینده مجلس بیان کرد: دین ما غیر از محبت نیست و باید بین همه ما محبت وجود باشد. شورای اسلامی شهر، یک پارلمان محلی است و باید بیشتر از هر جایی در بین اعضای آن محبت و همدلی وجود داشته باشد. خوشبختانه در بین نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، محبت و همدلی داریم.

وی با بیان اینکه همدلی و اتحاد شورای اسلامی شهر تبریز باعث می‌شود کار شهردار خوب پیش برود، گفت: آقای هوشیار یکی از شهروندان خوب تبریز است که به عنوان شهردار انتخاب شده و من از هر ۱۳ عضو شورای اسلامی شهر تبریز بابت این انتخاب تشکر می‌کنم.

منادی با تاکید بر لزوم توجه به حاشیه شهر، اظهار کرد: وضعیت حاشیه شهر تبریز خوب نیست و من اخیرا در بازدیدی از حاشیه شهر، متوجه شرایط نامناسب آنجا شدم. وظیفه همه ما است که همچون حضرت علی علیه السلام به مظلومان و محرومان کمک کنیم و در این رابطه وظیفه شورا و شهرداری نیز سنگین است.

وی خطاب به شهردار تبریز، گفت: شما باید یک شهردار دانش‌بنیان باشید تا با هزینه کم، شهر را مدیریت کنید. نمایندگان مجلس تمام‌قد از شهردار حمایت می‌کنند و امیدوارم در کنار هم و با همدلی جایگاه اولین‌ها را به تبریز بازگردانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار