کد خبر: ۱۰۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴ 03 October 2015

ایثار و اهتمام نیروی انتظامی، پشتیبان پیشرفت و نشاط اجتماعی است

شهردار تبریز ایثار و اهتمام نیروی انتظامی را حافظ و پشتیبان توسعه، پیشرفت و نشاط اجتماعی دانست و تصریح کرد: توسعه و پیشرفت شهر، به عنوان مفهوم کلیدی در ارتقای شاخص‌های زندگی، تنها زمانی ارزشمند و موثر است که جامعه از امنیت و آرامش لازم برخوردار باشند.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز، دکتر صادق نجفی در پیام خود به مناسبت هفته نیروی انتظامی، با تاکید بر این که بدون امنیت، معیارهای عمرانی، اجتماعی و فرهنگی جامعه، قدرت ظهور خود را از دست می‌دهند، خاطرنشان کرده‌است: اینجاست که جایگاه رفیع و سربلند سبزقامتان نیروی انتظامی، به عنوان حافظان صلابت، اقتدار و آرامش شهر و شهروندان، تجلی می‌یابد. آرامش و نشاط حاکم بر شهر، مرهون پلیس متخصص و متعهدی است که کوچکترین زمینه ناامنی، از رصد چشان تیزبینش، به دور نمی‌ماند.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا، یادآور شده است: در توصیف نقش‌آفرینی موفق نیروی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز، همین بس که امروز شهر تبریز، علی‌رغم مسافت نه‌چندان‌زیاد با شرایط خاص کشورهای همسایه، مسیر توسعه، پیشرفت و تعالی خود را با نشاط و سرزندگی هر چه بیبشتر طی می‌کند.

شهردار تبریز در بخش دیگری از این پیام، با یادکرد دغدغه‌های مشترک پلیس و مدیریت شهری آورده است: شهرداری تبریز در کنار رویکردهای عمران و سازندگی، شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی را مورد توجه قرار داده و هر گونه موفقیت در این حوزه را نیازمند تعامل تنگاتنگ با نیروی انتظامی می‌داند.

نجفی در پایان، با تبریک به سبزقامتان پلیس و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار امیدواری کرده است هم‌افزایی دو مجموعه شهرداری و نیروی انتظامی، در ارتقای شاخص‌های خدمتگزاری به شهروندان موثر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :