بابک شریفی شهردار خامنه
در سال ۹۴ نزدیک به ۲۰۰۰ تن آسفالت در سطح شهر خامنه تهیه ، پخش و خیابان ها و معابر شهر آسفالت ریزی گردید .
کد خبر: ۱۰۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 04 October 2015

به گزارش تابناک تبریز بابک شریفی شهردار خامنه ؛ در سال ۹۴ نزدیک به ۲۰۰۰ تن آسفالت در سطح شهر خامنه تهیه ، پخش و خیابان ها و معابر شهر آسفالت ریزی گردید . شهردار خامنه در نشست مطبوعاتی خود با اصحاب رسانه و مطبوعات با اعلام این مطلب افزود : حجم آسفالت ریزی محلات شهر در سال ۹۴ بی سابقه بوده و برابر با ۵ سال گذشته طی سال جاری از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای ، اعتبارات داخلی و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور آسفالت ریزی گردید . ایشان در ادامه افزود : بر اساس نیازسنجی های انجام گرفته و با هماهنگی شورای اسلامی توزیع عادلانه در این آسفالت ریزی ها سرلوحه کار شهرداری بوده و به صورت متوسط در تمامی محلات و کوچه های خاکی آسفالت ریزی اساسی ، روکش و لکه گیری انجام گردیده است . ایشان در ادامه تأکید کرد : بی شک خدمت به مردم فرهنگی شهر خامنه افتخار بزرگی است که قدردان این فرصت خدمت بوده و سعی خواهیم کرد که در آتیه نیز حجم ، کیفیت و سطح خدمت رسانی ها را افزایش دهیم . شریفی همچنین افزود : حجم آسفالت ریزی های سال جاری برابر با حجم آسفالت ریزی در طی ۵ سال گذشته بوده که شهروندان با فرهنگ و قدرشناس خامنه به عینه در محلاتی از جمله کوی نساجی ، کوچه مقیم آذر ، محله پیرباغچه ، چنار ، کمربندی امام خمینی(ره) ، خیابان شیخ محمد خیابانی ، خیابان الغدیر ، خیابان قدس ، خیابان هنرستان ، کوی بهار ، کوی شهید مهدی نژاد ، کوی فرهنگیان ، کوی کهریز ، خیابان خندق ، کوی دانش ۲ ، خیابان ۱۲ متری شهید سپهری و شاهد می باشند .

وی افزود: علی رغم کمبود منابع اعتباری در سال جاری تلاش می کنیم از وضعیت موجود به نحو احسن بهره برده و در راستای تأمین منابع مالی و درآمدی پایدار برای شهرداری برنامه ریزی نمائیم . وی از اجرای سریع پروژه های درآمدی و خدماتی از جمله تالار شهر خامنه خبر داد و افزود : در طی سال جاری نزدیک به ۲۵۰۰ میلیون ریال و در سال گذشته ۳۰۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف احداث تالار گردیده و طبقه مهمانسرای آن با ۶ واحد به اتمام رسیده تلاش خواهیم کرد تا پایان سال جاری شاهد افتتاح فاز اول پروژه مذکور باشیم . ایشان با تأکید بر استفاده از قابلیت های بخش خصوصی ادامه داد : جلسات هیأت عالی سرمایه گذاری شهرداری به صورت منظم برگزار می گردد و ۳ مورد پروژه سرمایه گذاری در حال انجام مراحل فراخوان و شناسایی سرمایه گذار می باشد که براساس مذاکرات انجام یافته با صاحبان سرمایه و توافقات بعمل آمده امیدواریم بتوانیم سریعاً ضمن عقد قرارداد شاهد شروع این پروژه ها باشیم که علاوه بر تأمین منبع درآمدی برای شهرداری ارزش افزوده کلی برای شهر را در پی داشته و برخی از مشکلات شهر خامنه از جمله موضوع مسکن را مرتفع می سازد . ایشان در ادامه ضمن قدردانی بر لزوم تداوم حمایت همه جانبه دولت از شهرداری های کوچک اشاره داشته و گفت : نباید به شهرداری های کوچک که منابع درآمدی کافی برای انجام شرح وظائف خود را ندارند با عینک کلانشهرها نگریده شود و بایستی مقدمات جذب سرمایه گذار و حمایت های لازمه و ایجاد ابزارهای تشویقی جهت توسعه آنها فراهم گردد . شریفی ضمن قدردانی از تلاش های معاونت محترم امور عمرانی ، مدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و فرماندار محترم شهرستان شبستر در اجرای پروژه شهرک کارگاه های خامنه توسط بخش خصوصی در بلوار ورودی شهر ادامه داد : امیدواریم مدیریت محترم جهاد کشاورزی استان ضمن صدور دستورات لازم برای پیگیری و رفع موانع اجرای آن پروژه که بیش از یکسال از پیگیری و ارائه پرونده آن جهت تغییر کاربری توسط شهرداری و سرمایه گذار محترم می گذرد ، بتوانیم از اطاله موضوع و انصراف سرمایه گذار جلوگیری نمائیم تا انشاءالله با اجرای پروژه مذکور یکی از مشکلات شهر خامنه که موضوع اشتغال و درآمدزایی می باشد برطرف گردد.

در ادامه شریفی به تلاش های شهرداری خامنه جهت بهره مندی مناسب از صنعت توریسم و گردشگر اشاره داشته و گفت : یکی از اولویت های و برنامه های این شهرداری سرمایه گذاری در موضوع گردشگری می باشد که طرح ساماندهی و بازسازی منطقه تاریخی درختان چنار در دستور کار شهرداری قرار داشته و ضمن قدردانی از زحمات فرماندار محترم جهت تصویب اعتبار بازسازی آن در کمیته برنامه ریزی شهرستان شبستر ، انشاءالله در سال جاری طرح بازسازی آن آغاز و به جهت اهمیت آن و حضور گردشگران زیاد جهت بازدید از درختان مذکور امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی تعبیه خواهد گردید همچنین شهرداری جهت استفاده مناسب از جاذبه های گردشگری و معرفی شهر ولایت از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد و انشاءالله موزه مشروطه نیز در خانه شیخ محمد خیابانی پس از ثبت ملی و تأمین اعتبار از سوی اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری احداث خواهد گردید . در پایان شهردار خامنه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین محترم شهرستانی و استانی خواهان مساعدت بیشتر جهت اجرای طرح های سرمایه گذاری از جمله شهرک صنفی و کارگاهی توسط بخش خصوصی در شهر خامنه همچنین توسعه منطقه گردشگری قره کهریز گردید .


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
واقعا از زحمات شهردار محترممون تشکر میکنم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار