در این مقاله، به معرفی برترین شرکت‌ها و فرصت‌های شغلی آن‌ها در استخدام تبریز و استان آذربایجان شرقی می‌پردازیم.
کد خبر: ۱۰۶۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ 10 August 2022

استان آذربایجان شرقی به دلیل داشتن نرخ بالای مشارکت اقتصادی، از مناطق مهم اقتصادی کشور محسوب می‌شود. وجود اغلب صنایع و کارخانجات بزرگ کشور در این استان و نیاز آن‌ها به استخدام منابع انسانی متخصص و مجرب، باعث شده تا نرخ بیکاری در این استان کمتر از اغلب استان‌های کشور بوده و فرصت‌های شغلی بیشتری برای قشر آماده به کار در آن وجود داشته باشد.

برترین شرکت‌های استان آذربایجان شرقی

استان آذربایجان شرقی نرخ اشتغال و مشارکت اقتصادی بالایی داشته و فرصت‌های شغلی زیادی برای ساکنین این استان فراهم شده است. وجود کسب و کار های موفق، صنایع غذایی، پتروشیمی و کارخانجات متعدد در این استان باعث شده تا نرخ بیکاری استان آذربایجان شرقی در سال 1400 تنها 7.4 درصد باشد. استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز، میزبان تعدادی از برترین کارخانجات و صنایع کشور هستند که در ادامه تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

برای پیدا کردن فرصت‌های استخدام تبریز و استان آذربایجان شرقی در شرکت‌های خصوصی و دولتی مثل استخدام بانک و سایر ارگان‌های دولتی و یا صنایع مختلف، می‌توانید از صفحه استخدام تبریز اقدام کنید.

گروه صنایع غذایی شیرین عسل

یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین کارخانجات مواد غذایی ایران، صنایع غذایی شیرین عسل، در استان آذربایجان شرقی واقع شده است. گروه صنایع غذایی شیرین عسل در سال 1395 تندیس «برترین برند ملی» در گروه کیک و بیسکویت و شکلات را در نخستین دوره جشنواره «برترین برند ملی کشور» دریافت کرد. از دیگر افتخارات و دستاوردهای این شرکت می‌توان به صادرات به کشورهای آمریکای شمالی و جنوبی، اروپا، آسیا و آفریقا اشاره نمود.

 کارخانه شیرین عسل که در شهرک صنعتی شهید سلیمی تبریز قرار گرفته است، در موقعیت‌های شغلی مختلفی استخدام کرده و از شرکت های معتبر استان آذربایجان شرقی برای استخدام به شمار می‌آید. از فرصت های شغلی کارخانه شیرین عسل می‌توان به استخدام کارشناس پشتیبانی نرم‌افزار، کارشناس شبکه و زیرساخت، مهندس صنایع غذایی، کارشناس بازاریابی و فروش، ویزیتور، و کارگر ساده اشاره کرد.

پتروشیمی تبریز

یکی از صنایع بزرگ و مهم استان آذربایجان شرقی، شرکت پتروشیمی تبریز است که نقش مهمی در اشتغالزایی استان آذربایجان شرقی داشته است. برای استخدام در این شرکت نیاز به قبولی در آزمون استخدامی و همچنین مصاحبه حضوری دارید. عمده فعالیت این شرکت تولید محصولات پلیمری و شیمیایی است و تاکنون توانسته دستاوردهای زیادی در سطح کشوری و بین‌المللی داشته باشد. دریافت چندین تندیس از جمله تندیس «طرح و واحد نمونه در حوزه نفت و گاز»، تنها بخشی از دستاوردهای پتروشیمی تبریز است.

این شرکت تاکنون فرصت های شغلی زیادی را در آذربایجان شرقی ایجاد کرده است. از فرصت‌های شغلی شرکت پتروشیمی تبریز می‌توان به استخدام مهندس پلیمر، مهندس برق، مهندس شیمی، مهندس صنایع، مهندس مواد و مهندس مکانیک اشاره کرد.

پالایشگاه تبریز

پالایشگاه تبریز که در مجاورت پتروشیمی تبریز قرار گرفته است یکی از تولیدکنندگان بزرگ گازوئیل، بنزین، نفت سفید و گاز مایع در ایران است. این شرکت با ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد، سهم مهمی در اشتغالزایی استان آذربایجان شرقی داشته است. استخدام در موقعیت‌های شغلی مختلف پالایشگاه تبریز نیازمند قبولی در آزمون استخدامی و سپس مصاحبه حضوری است. از فرصت‌های شغلی شرکت پالایش نفت تبریز می‌توان به استخدام مهندس ایمنی صنعتی، مهندس برق، حسابدار، کارشناس ارشد فناوری اطلاعات، مهندس شیمی و مهندس مکانیک اشاره کرد.

شرکت داداش برادر (آیدین)

این شرکت که از سال 1323 فعالیت خود را آغاز کرد، از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت های تولید شیرینی و شکلات در میان صنایع غذایی ایران است. این شرکت تاکنون توانسته برای بیش از 3500 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده و علاوه بر بازار ایران، محصولات خود را به کشورهای همسایه، آسیای شرقی، حوزه خلیج فارس و اروپا صادر کند.

کارخانه آیدین که در کیلومتر 20 جاده تبریز قرار گرفته است، در موقعیت‌های شغلی حسابدار، فروشنده، بازاریاب، راننده، کارگر، مهندس صنایع غذایی، مامور پخش و ویزیتور استخدام می‌کند.

تراکتورسازی ایران

یکی از برترین شرکت‌های استان آذربایجان شرقی، شرکت تراکتورسازی ایران است که عنوان بزرگ‌ترین شرکت تراکتورسازی خاورمیانه را به خود اختصاص داده است. شرکت تراکتورسازی ایران در زمینه تولید انواع ماشین‌آلات سنگین و صنعتی فعالیت می‌کند و چندین شرکت زیرمجموعه دارد. این مجموعه صنعتی بزرگ فرصت‌های شغلی بسیار زیادی را برای ساکنین استان آذربایجان شرقی فراهم آورده و نقش مهمی در اشتغالزایی استان داشته است.

استخدام کارشناس فنی تولید، برقکار، مکانیک، کارشناس کنترل کیفی و سرپرست انبار برخی از فرصت‌های شغلی موجود در آگهی های استخدام تراکتورسازی تبریز هستند. در بسیاری از موقعیت‌های شغلی این شرکت ترجیح جنسیت وجود نداشته و فرصت‌های شغلی برابری برای خانم‌ها و آقایان فراهم شده است.

گروه صنعتی نجاتی (آناتا)

استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز را می‌توان خاستگاه بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های صنایع غذایی ایران دانست. در کنار شرکت داداش برادر و شیرین عسل، گروه صنعتی نجاتی یا آناتا، از برترین شرکت‌ها در استخدام تبریز و آذربایجان شرقی محسوب می‌شود. این شرکت بیش از 3 هزار نفر نیروی انسانی داشته و از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده شکلات و شیرینی خاورمیانه به شمار می‌آید. شرکت آناتا به بیش از 60 کشور جهان صادرات داشته و تاکنون تندیس‌ها و جوایز بسیاری را از جمله تندیس «واحد نمونه تولیدی» و «کارآفرین برتر کشور» کسب کرده است.

برای پیدا کردن شغل مورد نظر خود و استخدام در فرصت‌های شغلی گروه صنعتی نجاتی می‌توانید از سایت این شرکت و یا سایت استخدام و کاریابی اقدام کنید. استخدام انباردار، ویزیتور، راننده، کارگر، حسابدار، مهندس صنایع غذایی و کارشناس کنترل کیفیت تعدادی از فرصت‌های شغلی گروه صنعتی نجاتی هستند.

 جمع بندی

استان آذربایجان شرقی میزبان بزرگ‌ترین صنایع و کارخانجات کشور بوده و از این جهت فرصت‌های شغلی متعددی برای ساکنین آن فراهم شده است. در این مقاله 6 مورد از برترین شرکت‌های استان آذربایجان شرقی را به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید جدیدترین فرصت‌های شغلی مرتبط با این شرکت‌ها را در بخش استخدام تبریز و آذربایجان شرقی سایت‌های استخدام و کاریابی، براساس نوع قرارداد و همکاری، میزان حقوق و وضعیت امریه سربازی مشاهده کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :