معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار  آذربایجان شرقی بر تبیین و انتقال فرهنگ هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۶۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳ 05 September 2022

به گزارش تابناک تبریر تراب محمدی، روز یکشنبه، 13 شهریورماه، در جلسه ستاد گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس استان گفت: زوایای بسیاری از حماسه آفرینی و رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس مغفول مانده است که باید همچنان این فرهنگ متعالی در بین نسل جوان و آیندگان تبیین و ترویج شود.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس باعث مقاومت بیشتر ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی شده است ، افزود: دفاع مقدس گنجینه بی بدیل در 4 دهه گذشته است که به عنوان چراغ راه انقلاب اسلامی عامل ارتقاء روحیه جهاد و شهادت بوده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: گنجینه مهم دفاع مقدس باید به دور از تحریفات به نسل جوان منتقل شود تا این فرهنگ متعالی به فراموشی سپرده نشود.
وی گفت: در امان ماندن جوانان از تهاجم فرهنگی دشمن تنها در سایه نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس ممکن است چراکه هر لحظه و هر زاویه از دفاع مقدس دارای درس و پیام است.
محمدی، با بیان اینکه باید در تاثیرگذاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تمرکز بیش‌تری شود، یادآور شد: هدف اصلی از برگزاری برنامه‌های مربوط به دفاع مقدس، آشنا ساختن نسل جوان و کسانی است که در دوران پرافتخار دفاع مقدس حضور نداشتند و نمی‌دانند در آن دوران چه رخ داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :