فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب:
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب، وجود روحیه خودباوری را از جمله عوامل مهم در ارتقای توان رزم نیروی پدافند هوایی دانست و گفت: تمامی تحرکات نیروهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای لحظه به لحظه تحت رصد و پایش چشمان بیدار پدافند هوایی قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۶۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ 06 September 2022

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز امیر سرتیپ‌ دوم ستاد، عباس عظیمی، روز سه‌شنبه، ۱۵ شهریورماه، در همایش پیاده‌روی خانوادگی که به‌مناسبت سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حوزه پدافند، اظهار داشت: این ایام یادآور تلاش‌ها و مجاهدت‌های رزمندگانی است که برای صیانت از آسمان میهن اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی وجود روحیه خودباوری را از جمله عوامل مهم در ارتقای توان رزم نیروی پدافند هوایی دانست و افزود: تمامی تحرکات نیروهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای لحظه به لحظه تحت رصد و پایش چشمان بیدار پدافند هوایی قرار دارد.

امیر عظیمی، با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از فناوری‌های نوین دفاعی برای دستیابی به خودکفایی نظامی و استقلال امنیتی، گفت: امروز نیروی پدافند هوایی ارتش به‌واسطه تعامل و همکاری بین نیروی پدافند هوایی ارتش با مراکز علمی دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان، یکی از قدرت‌های بزرگ عرصه هوایی در منطقه قلمداد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار