بازرس معاون وزیر در شهر جدید سهند:
وی با بیان اینکه امیدآفرینی در بین مردم ایجاد شده است، گفت: من بیشتر پروژه‌هایی که حضور پیدا کردم با شهروندان به صورت مستقیم صحبت کرده و این امید به تغییر وضعیت را مشاهده کردم ولی شاید سرعت این تغییر کند باشد که سعی می‌کنیم سرعت آن افزایش یابد.
کد خبر: ۱۰۶۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱ 13 September 2022

به گزارش تابناک تبریز از سهند، میثم ابراهیمی، بازرس ویژه معاون وزیر و راه و شهرسازی با حضور در شهر جدید سهند در جریان آخرین وضعیت فعالیت‌های شرکت عمران سهند قرار گرفت.

وی در پایان بازدید از پروژه‌ها با برگزاری نشست رسانه‌ای به تعدادی از سوالات اصحاب رسانه و خبرنگاران پاسخ داد.

ابراهیمی در مورد سوالات و انتقادات مطرح شده در مورد نواقص پروژه‌های افتتاح شده در روز پنجشنبه ۱۷ شهریور بیان داشت: بالاخره یک سری از فعالیت‌ها انجام شده ولی من منکر برخی نواقص آن نیستم و خود آقای اقبالی هم به آن اذعان دارند. پروژه.های افتتاح شده بعضاً نواقصی دارند که ان‌شاءالله با تدبیر سرپرست شرکت عمران بزودی رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: نقص در پروژه‌ها بود و دیشب به همراه آقای اقبالی در پروژه‌ها حضور پیدا کردیم و جلسات مفصلی تا ساعت ۱۲ شب برگزار و نواقص موجود مورد بررسی قرار گرفت.

رسالت رسانه‌ها اطلاع رسانی و مطالبه‌گری به نفع مردم است

ابراهیمی با بیان این مطلب که رسالت رسانه‌ها اطلاع‌رسانی و مطالبه‌گری به نفع مردم  است، یادآور شد: در کنار امیدآفرینی باید رسانه‌ها به رسالت اصلی خود که مطالبه‌گری می‌باشد بپردازند تا کارها به‌صورت دقیق انجام شود.

وی با بیان اینکه امیدآفرینی در بین مردم ایجاد شده است، گفت: من بیشتر پروژه‌هایی که حضور پیدا کردم با شهروندان به صورت مستقیم صحبت کرده و این امید به تغییر وضعیت را مشاهده کردم ولی شاید سرعت این تغییر کند باشد که سعی می‌کنیم سرعت آن افزایش یابد.

ابراهیمی در مورد تاکید ویژه دکتر جعفری، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور مبنی بر حضور و بازرسی مداوم از وضعیت شهرهای جدید و مطالبات مردم شهرها تصریح کرد: پس از انعکاس انتقادات اصحاب رسانه سهند، بلافاصله دکتر جعفری دستور دادند که با حضور در این شهر پیگیر مشکلات مطرح شده باشیم.

وی متذکر شد: دیشب با حضور در یکی از پارک‌های تازه افتتاح شده با خانواده‌هایی که در محل حضور پیدا کرده بودند صحبت داشتیم و در حالت کلی از ایجاد این پارک راضی بودند ولی  آب نما، کف پوش‌های شهربازی، پوشش گیاهی و نحوه آبیاری فضای سبز نقص‌هایی بود که باید رفع شوند.

ابراهیمی در مورد مشکلات مساکن مهر که اکثراً در شهرهای جدید مشترک هستند و در سالیان گذشته این مشکلات رفع نشده‌اند، اظهار داشت: تعداد زیادی  متقاضی در یکی از شهرهای جدید هستند که با وجود پرداخت پول واحد، از سال ۱۳۹۰ هنوز واحد خود را تحویل نگرفته‌اند و بیش از ۱۱ سال است که در مکان‌های اجاره‌ای با وضعیت افسار گسیخته اجاره بها زندگی می‌کنند و بیشتر آنها به جایی رسیده‌اند که حاضرند واحد خود را بصورت ناقص تحویل بگیرند و از وضعیت اجاره‌نشینی خارج شوند که این موارد مسؤولیت ما را برای خدمت‌رسانی به این مردم نجیب را سنگین‌تر می‌کند.

دستورالعمل جدید اجتماعی و فرهنگی به  شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید

وی همچنین با بیان این مطلب که دستورالعمل جدیدی با عنوان بحث اجتماعی و فرهنگی ابلاغ و اداره کل مربوطه ایجاد شده است، ابراز کرد:  شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید هم اکنون تنها بحث ساخت و ساز شهرها را برعهده ندارد بلکه  به‌صورت جدی مباحث فرهنگی و اجتماعی این شهرها را نیز دنبال می‌کند.

ابراهیمی در پایان اظهار امیدواری کرد که رسانه‌های سهند بتوانند نقش بازوان اطلاع‌رسانی و پیشران شهر را ایفا کنند  و با همراهی سرپرست شرکت عمران نواقص پروژه‌ها و مطالبات مردم را به نحو احسن پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار