معاون هماهنگ کننده زمینی سپاه پاسداران گفت: در رزمایش بزرگ اقتدار منطقه شمال غرب به تمام اهداف خود رسیدیم که این یک موفقیت برای نیروهای مسلح کشورمان است.
کد خبر: ۱۰۷۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳ 21 October 2022

سردار علی‌اکبر پور جمشیدیان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک تبریز اظهار داشت: نیروهای مسلح ما علی الخصوص سپاه پاسداران که در منطقه شمالغرب حساسیت هایی به وجود آمده، لازم بود رزمایش با صلابت اجرا کنند که به لطف الهی موفقیت آمیز بود.

وی تاکید کرد: این رزمایش با هدف پیگیری تمرینات، آزمایش آمادگی و به خصوص با هدف نمایش توانمندی نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران که مسئولیت حاشیه رود ارس را قرارگاه عاشورا برعهده دارد اجرا کرد و سعی شد تا حدودی توانمندی ها نیروی زمینی سپاه به نمایش درآید.

وی افزود: این رزمایش با حضور یگانهای های لشگر عاشورا، توپخانه ۶۰ رسالت، تیپ رزهی امام زمان، تیپ حضرت عباس و یگان های جنگی، هوانیروز نیروی زمینی سپاه و یگان پهپادی برنامه سالانه خود را اجرا کردند.

سردار پور جمشیدیان خاطرنشان کرد: اسم رزمایش به نام رزمایش بزرگ اقتدار نیرو زمینی سپاه پاسداران با شعار ایران مقتدر است البته هر رزمایش به نام ائمه اطهار است که با توجه به حساسیت منطقه چنین رزمایشی با این نام لازم بود.

وی ادامه داد: دوستان کشورما قطعا با برگزاری چنین رزمایش هایی با نام ایران مقتدر خوشحال می‌شوند که موجب امنیت و ثبات است و دشمنان نیز قطعا پیام چنین رزمایشی را دریافت می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: مردم ایران علی الخصوص مردم تبریز قدردان این امنیت هستند که می‌توان نمونه بارز آن را در نماز جمعه امروز شهر تبریز دید که مردم با چه شور و هیجان از این اقتدار استقبال می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از نیروهای حاضر در این رزمایش بزرگ، از مردم همین منطقه آذربایجان و تبریز بودند که این نشان می‌دهد مردم همان روحیه سلحشور را دارند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: نه دولت ارمنستان و نه دولت آذربایجان بخصوص مردم آنها دشمن ما نیستند و هیچ تهدیدی برا ما ندارند ولی تهدید مهم از سوی رژیم اشغالگر صهونیستی و گروه های تکفیری و ناتو در منطقه است که این امنیت کشور ما و علی الخصوص امنیت منطقه را تهدید می‌کند که ما این را قبول نداریم.


وی اظهار کرد: روزانه بیش از ۴۰۰ دستگاه تریلی از مسیر حاشیه رود ارس گذر می‌کند که مسیر اقتصادی و تجارت ما است و ما به هیچ وجه تهدید و ناامن بودن این مسیر را تحمل نخواهیم کرد.

سردار پور جمشیدیان در پایان سخنان خود گفت: تغییر مرز ها یعنی باقی ماندن فتنه در منطقه و زیاده خواهی در منطقه نیز دچار مشکلات عمده و خطرناک خواهد شد که ما این را قبول نخواهیم کرد.

اختصاصی تابناک/ در رزمایش بزرگ اقتدار منطقه شمالغرب به تمام اهداف رسیدیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :