رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌ شرقی گفت: با توجه به اینکه تاکنون آذربایجان شرقی و استان‌‌های همجوار از ظرفیت‌های مس سونگون استفاده نکرده‌اند امیدواریم با برگزاری این همایش بی‌نظیر از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده شود.
کد خبر: ۱۰۷۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱ 14 November 2022

به گزارش تابناک تبریز، صابر پرنیان صبح امروز در نشست مشترک مدیران کل صنعت، معدن و تجارت استان‌های شمال‌غرب کشور که به منظور هماهنگی برای برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شمال غرب کشور انجام شد، اظهار کرد: با افزایش هماهنگی‌ها در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت می توانیم از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن بهره مند شویم.

 وی با اشاره به اهمیت دستیابی به رشد و توسعه اقتصادی با بهره‌مندی از ظرفیت‌های استان‌های شمال‌غرب کشور گفت: باید با هم اندیشی به فهم مشترکی برای رشد و توسعه برسیم و مسایل و مشکلات چهار استان شمال‌غرب کشور در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت مطرح و در قالب یک پیشنهاد ملی به وزارت صمت ارایه شود.

پرنیان با اشاره به اجرای پروژه های صنعتی بزرگ در استان گفت: در سال‌های گذشته در مجتمع مس سونگون سرمایه‌گذاری‌های بسیاری انجام شده که در این زمینه می‌توانیم با برگزاری جلساتی از ظرفیت‌های صنعتی استان‌های شمال غرب کشور برای تامین نیازمندی‌های مس سونگون استفاده کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: با توجه به نیازهای مس سونگون در جلسات آینده این مجتمع می‌تواند نیازهای خود را مطرح کند تا هر استانی که توان تامین این نیازها را داشته باشد در اولویت قرار بگیرد.

وی افزود: با توجه به این که تاکنون آذربایجان شرقی و استان‌‌های همجوار از ظرفیت‌های مس سونگون استفاده نکرده‌اند امیداوریم با برگزاری این همایش بی‌نظیر از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :