سخنگوی شورا وحدت کشور:
سخنگو شورا وحدت کشور گفت: هدف شورا وحدت بسیج احزاب ولایی، اصولگرا و اقشار مختلف جامعه است که خوشبختانه در این مسیر موفق بوده‌ایم.
کد خبر: ۱۰۷۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ 14 November 2022

منوچهر متکی در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار تابناک تبریز، اظهار داشت: سفر به تبریز از دیرباز برای من نشاط آور و تکرار تاریخ پرافتخار از مردم غیور را که تصویر زیبایی از مقاومت و دین پرستی و وطن پرستی مردم تبریز است را نشان می‌دهد.

وی تاکید کرد: شورا وحدت مجموعه‌ای است که حدود یک‌سال قبل و قبل از انتخابات ۱۴۰۰ شکل گرفت و به فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: فاز عملیاتی و اجرایی شورا وحدت در انتخابات ۱۴۰۰ استفاده از تمامی قشر های ولایی بود که تمام سعی شد این عمل به موفیقت انجام شود.

متکی ادامه داد: ما در جمع بندی انتخابات ۱۴۰۰ به آن رسیدیم که شخصی مانند آقای رئیسی در شرایط نابسامان کشور که باید به سامان برسد، در این اوضاع ایشان مورد تایید شورا وحدت انتخاب شد.

وی افزود: امروز بابت حمایت و انتخاب دکتر رئیسی شکر گذاریم چرا که رویکرد های ایشان بعد انتخابات، همان مطالبات جامعه ای بود که مردم به آن چشم دوخته بودند.

سخنگو شورا وحدت کشور خاطرنشان کرد: دکتر رئیسی در این مدت کاملا هوشمندانه عمل کردند و با فاصله کوتاهی که چندین دولت در عضویت به جمع کشور های شانگهای ناموفق بودند، ایشان ایران را به عضو دائم این مجمع رساند.

وی ادامه داد: امیدواریم دولت دکتر رئیسی موفق به عضویت در جمع کشور های بریکس پلاس نیز گردد که این همانند پیمان شانگهای یک موفیقت عظیم در حوزه سیاست خارجی است.

وی همچنین بیان کرد: تدبیر دکتر رئیسی در خصوص برجام، تدبیر حکیمانه بود که نه از ذوق زدگی گذشتگان که می‌گفتند آب و نان مان به برجام وابسته است و نه میز مذاکره را ترک کرد:

متکی افزود: در زمان مذاکرات وین، دکتر رئیسی درحال سفر های استانی خود بود که این همان نگاه کشور داری حکیمانه‌ای است که دولت سیزدهم در پیش گرفته است.

وی ادامه داد: شورا وحدت بنا بر وظیفه خود در همان روزهای آغازین اغتشاشات، در بیانیه‌ای نظر خود را در این باب اعلام کرد.

وی افزود: به نظر شخص بنده این تحولات چهار ضلع دارد که بخ ترتیب مطالبه گران، مسئولین، جبهه دشمن و مردم نمونه‌هایی از آن است.

سخنگوی شورای وحدت ادامه داد: ما معتقدیم دشمن بازیگر اصلی این حوادث است که با تحلیل های غلط خود از قبل دچار اشتباه محاسباتی بزرگ شده است.

وی خاطرنشان کرد: آنها بر این باور بودند که اوضاع کشور چنین است که می‌توانند همه ابزار خود را به میدان آورده و نتیجه دلخواه خود را بگیرند.

وی در خصوص شکست اطلاعاتی آمریکا در اغتشاشات اخیر گفت: حوزه اطلاعاتی و امنیتی ما توانست مارهایی که را از لانه خود بیرون آمده بودند را پیدا کند و تمام سرمایه گذاری سرویس های خارجی را با شکست بزرگ مواجه کند.

سخنگو شورا وحدت کشور بیان کرد: دولت آقای رئیسی اولین دولت است که گفت ما تسهیلاتی ایجاد می‌کنیم تا حرف مردم را بشنویم که این رویکرد در هیچ کدام از دولت هایی که سرکار آمده بودند نبود.

متکی در پایان سخنان خود گفت: ما در خانه احزاب با وزارت کشور گفت‌وگو کرده‌ایم تا برای بیان مطالبات همه اقشار مردم راهکاری بیابیم تا صف مردم از اغتشاشگران جدا شود.

لازم به ذکر است سفر آقای متکی جهت دیدار با شورای مرکزی شورای وحدت استان و به میزبانی ریاست شورای وحدت استان حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای ایمانی انجام پذیرفت.

 

هدف شورا وحدت بسیج احزاب ولایی، اصولگرا و اقشار مختلف جامعه است

هدف شورا وحدت بسیج احزاب ولایی، اصولگرا و اقشار مختلف جامعه است

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار