مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از تبدیل ستاد فرماندهی این سازمان به اولین موزه آتش‌نشانی در کل کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ 10 December 2022

به گزارش تابناک تبریز، آتش‌پادعلیرضا زبردست در نخستین نشست خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: با موافقت شهردار تبریز و بنا بر تقسیم‌بندی صورت گرفته در دو نقطه شهر ستاد فرماندهی ایجاد شده و مرکز فرماندهی فعلی سازمان آتش‌نشانی به اولین موزه آتش‌نشانی کشور تبدیل می‌شود.
وی افزود: ایستگاه شماره ۵ آتش‌نشانی در خیابان آذری در ولیعصر جنوبی و یک ایستگاه در غرب تبریز تبدیل به مراکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز خواهند شد.
زبردست با اشاره به تبدیل پست امداد و نجات خیابان ۱۷ شهریور به ایستگاه عملیاتی خاطرنشان کرد: پست امداد و نجات ایستگاه ۱۷ شهریور به منظور پوشش حریق و اتفاقات بازار بزرگ تبریز به ایستگاه عملیاتی تبدیل شده است.
وی اضافه کرد: برای اولین بار تجهیزات خودرویی و انفرادی نیروهای عملیاتی به استاندارد لازم رسیده است.
سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز و با حضور اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی آغاز به کار کرد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار