معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: کشتارگاه شهرداری تبریز به‌عنوان یکی از بزرگترین کشتارگاه‌های کشور می تواند نقش موثری در تولید گوشت ایفا کند.
کد خبر: ۱۰۸۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ 06 January 2023

به گزارش تابناک تبریز، در این بازدید حسین دماوندی نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در دیدار با کریم قدرتی مدیرعامل کشتارگاه تبریز در خصوص همکاریهای لازم به بحث و گفتگو پرداختند.
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با تمجید از اقدامات و نوآوری های کشتارگاه تبریز از جمله شناسنامه دار کردن گوشت استحصالی و تولید خوراک دام از ضایعات شکمبه گفت: با توجه به اهمیت این موضوعات آماده مساعدت و هرگونه همکاری با کشتارگاه تبریز برای اجرا در دیگر نقاط کشور هستیم.
دماوندی نژاد با اشاره به همکاری وزارت کشاورزی با شهرداری تهران افزود: کشتارگاه شهرداری تبریز نیز بعنوان یکی از بزرگترین کشتارگاه‌های کشور می تواند نقش موثری در تولید گوشت ایفا کرده و این وزارت مشتاق به همکاری در خصوص نوآوری‌ها و ابتکارات کشتارگاه شهرداری تبریز است.
کریم قدرتی مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز نیز با تشریح عملکرد این کشتارگاه گفت: خوشبختانه با توجه به بالا بودن امکانات سخت افزاری کشتارگاه تبریز، در افزایش میزان کشتار هیچ مشکلی نداشته و این سازمان آماده همکاری با جهاد کشاورزی است.
وی با اشاره به طرح‌های کشتارگاه تبریز از جمله تولید خوراک دام از محتویات شکمبه دامی‌، افزود: خوشبختانه این طرح با موفقیت آغاز شده است و امیدواریم در روزهای آینده به تولید انبوه دست یابیم.
قدرتی اضافه کرد: با اجرای این طرح، هم ارزش افزوده قابل توجهی متوجه کشتارگاه می شود و هم معضل زیست محیطی پسماند شکمبه دامی برطرف می شود.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :