مهاجم سابق تیم‌های تراکتور و پرسپولیس به دلیل حمل کوکایین دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۸۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳ 08 January 2023

به گزارش تابناک تبریز، آنتونی استوکس مهاجم پرحاشیه تیم‌های تراکتور و پرسپولیس به دلیل جرم حمل کوکائین به ارزش چهار هزار پوند، دستگیر شد

 روزنامه سان انگلیس خبر داده که آنتونی استوکس، مهاجم سابق آرسنال، پس از تعقیب و گریز با پلیس، دستگیر شده و نزدیک به چهار هزار پوند کوکائین در خودروی او کشف شده است.

این فوتبالیست در خودرویی حضور داشته که از دست مأمورین پلیس فرار کرده اما در نهایت و پس از تعقیب و گریز، بازداشت شده است. گفته می‌شود که این حادثه ‌ در منطقه کراملین در زادگاه استوکس و در شهر دوبلین ایرلند رخ داده است.

پس از توقف خودروی آنتونی استوکس، او به همراه یک نفر دیگر دستگیر شدند. پودرهای کوکائین نیز از خودروی آنها کشف و ضبط شد. دیلی میل نیز نوشته که پلیس دوبلین قبل از اینکه این دو نفر ماشین را رها کرده و پیاده فرار کنند، در سمت جنوب دوبلین دستگیر شدند.

استوکس در سال 2018 به تیم تراکتور پیوست و در 23 بازی که برای تراکتور انجام داد، 11 گل به ثمر رسانده و آمار خوبی از خود به جای گذاشت. غیبت‌های متوالی در تمرینات، جدایی پرحاشیه از تراکتور و شکایتش از این باشگاه برای مطالباتش، عملکرد خوبش را در تراکتور در سایه قرار داد. با این وجود سال 2020 مجددا به فوتبال ایران پیوست و پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد با این تفاوت که حاشیه‌هایش همچنان پرتعداد و خبری از بازی خوبش نبود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :