نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه توهین به مقدسات ملت ایران نشان از استیصال و درماندگی جبهه استکبار در مقابله با ایران اسلامی دارد، گفت: اینها کینه عمیق خودشان را از رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی این گونه مطرح می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۸۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۶ 10 January 2023

به گزارش تابناک تبریز،حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم،  در جمع زنان فرهیخته، استادان و دانشجویان حوزوی و دانشگاهی، اقدام نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت دینی و سیاسی ایران را محکوم کرد و گفت: ما ضمن محکوم کردن این نشریه وابسته به استکبار و صهیونیست، حمایت خودمان را از مرجعیت دینی و رهبر انقلاب اسلامی اعلام می کنیم.

وی افزود: توهین به مقدسات ملت ایران نشان از استیصال و درماندگی جبهه استکبار در مقابله با ایران اسلامی دارد و اینها کینه عمیق خودشان را از رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی این گونه مطرح می‌کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اقدام این نشریه سخیف و به اصلاح زرد فرانسوی که همسو با رویکرد رسمی رژیم فرانسه در مداخله علنی امور داخلی ایران است ادامه داد: دیدار چندی پیش رئیس جمهور فرانسه با زن معلوم الحال ضدانقلاب این مداخله را آشکار می‌کند.

وی گفت: این نشریه فرانسوی همچنین سابقه ننگین و شرم آوری از اهانت به ادیان آسمانی و پیامبران الهی به خصوص حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) در کارنامه سیاه خود دارد و دولت فرانسه با ادعای آزادی بیان، به مقدسات کشورها و ملت‌ها توهین می‌کند.

آل‌هاشم، با اشاره به اینکه فرانسه به دروغ خود را مهدآزادی و مدافع حقوق بشر معرفی می‌کند و سوابق ننگینی از نقض حقوق بشر دارد اظهار کرد: به عنوان نمونه می‌توان به جنایت و نقش استعمار فرانسه در قاره آفریقا و کشتار مردم انقلابی الجزایر اشاره کرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، یادآوری کرد: هنوز هزاران جمجمه شهدای انقلاب الجزایر از مردان، زنان و کودکان بیگناه مسلمان الجزایر که بدست اشغالگران متجاوز ارتش فرانسه به شهادت رسیدند در موزه مردم شناسی پاریس نگهداری می‌شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار