فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت: شرورسابقه‌دار و تحت تعقیب با ۴۰ فقره سابقه کیفری که با اقدامات مجرمانه مختلف خود باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان تبریزی شده بود، در عملیات پلیس این شهرستان دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۸۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷ 11 January 2023

به گزارش تابناک تبریز، رمضان اللهوردیان فرمانده انتظامی شهرستان تبریز ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی سابقه‌دار و تحت تعقیب با انجام نزاع و درگیری‌های مختلف و دیگر اقدامت مجرمانه و هنجارشکنانه خود، از قبیل سرقت و توزیع مواد مخدر در برخی از محله‌های شهرستان باعث ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی شده است، ماموران پلیس کلانتری ۱۲ بلافاصله تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی به ۴۰ فقره سابقه مختلف کیفری فرد مورد نظر اشاره و خاطرنشان کرد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه این شرور سابقه دار در یکی از خیابان‌های شهر تبریز در یک خوردرو فاقد پلاک با هماهنگی انجام گرفته با دستگاه قضائی، در عملیاتی موفق به دستگیری متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با بیان اینکه برخورد پلیس با افراد شرور و کسانی که قصد برهم زدن آرامش و امنیت عمومی شهروندان را داشته باشند، بسیار قاطع و بدون اغماض خواهد بود، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی به دستگاه قضایی معرفی و در نهایت نیز با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار