مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به هجمه های سنگین دشمنان علیه تمامیت جمهوری اسلامی، هدف اصلی و مهم دشمن در  مواجهه با انقلاب اسلامی را ذبح شیعه بیان کرد. 
کد خبر: ۱۰۸۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳ 14 January 2023

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در یادواره شهدای طلاب و روحانیون شهرستان میانه، تکلیف مداری در شرایط حساس امروز را درنگ نکردن در برابر دستورات فرماندهی در زیر تیرباران گلوله های دشمن انست و افزود: اگر دیروز هدف دشمن از تفرقه افکنی حکومت کردن بود، امروز به فکر نابود کردن است و در این میان باید آگاه باشیم که امروز دشمن به دنبال ذبح شیعه است و این وظیفه تبیین کننده ها را بسیار سنگین کرده است.
وی بر ضرورت تحول در تبیین گری از تریبون های بی خاصیت و سخنرانی های کلیشه ای به سمت تریبون های انقلابی، عملگرا و مصداقی تاکید و اضافه کرد: تحول گرایی باید از تریبون داران آغاز شود و هر کس با هر وسیله ای که در اختیار دارد اعم از زبان و قلم با تمام هوشیاری، صدق، دقت، دوری از تعصبات بی جا و سعه صدر وارد میدان تبیین شود.
نجفقلی زاده سرایی تخریب روحانیت را یکی از عرصه هایی برشمرد که دشمن به شدت برای اجرای آن به منظور ضربه زدن به تشیع سرمایه گذاری می کند.
وی اظهار داشت: روحانیت نقش عظیمی در شکل گیری و ماندگاری انقلاب اسلامی داشته اند و زنده بودن انقلاب و ماندگاری آن به برکت امامین انقلاب و حضور قاطع مردم در صحنه است، به همین سبب روحانیت اکنون مورد آماج حملات شدید و شبانه روزی دشمنان قرار دارد.
نجفقلی زاده سرایی بر هوشیاری آحاد مردم به خصوص روحانیون در برابر فتنه گری ها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه طلاب شهید، تکلیف مدار و زمان شناس بودند، گفت: آنچه ما را در برابر دشمن پیروز نگه می دارد، زمان شناسی و تکلیف مداری است.
نجفقلی زاده سرایی ادامه داد: طلاب و روحانیون در سخت ترین میادین جنگ و در خط مقدم جبهه حضور یافته و مسئولیت های خطیری عهده دار شدند ولی بسیاری از آنان در اوج غربت و ناشناخته به شهادت رسیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار