شهردار تبریز نظام برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای سال آینده را مبتنی بر توجه به ویژگی‌ها و ظرفیت‌های بزرگ جامعه بانوان دانست.
کد خبر: ۱۰۸۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹ 17 January 2023

به گزارش تابناک تبریز، یعقوب هوشیار عصر امروز در جشن بزرگ ریحانه النبی که به همت شهرداری تبریز برگزار شد، یکی از وظایف عمده شهرداری را در حوزه بانوان ارزیابی کرد و گفت: نقشی که بانوان در حوزه های مختلف اجتماعی دارند، بسیار برجسته است.
وی با بیان اینکه تلاش مدیریت شهری بهره‌مندی از این ظرفیت موثر است، افزود: بانوان سرمنشاء بروز تفکر و اندیشه فرهنگ‌سازی و اقتصاد مقاومتی، چه در نقش مادران و چه در نقش بانوان فعال در حوزه‌های اجرایی، هستند.
هوشیار با تاکید بر اینکه شهرداری تبریز از توان و ظرفیت بانوان شاغل در مجموعه بهره‌مند است، عنوان کرد: در بحث انتصابات، همکارانی که می توانستند عهده‌دار مسئولیت در سازمانها و مناطق باشند مدنظر قرار گرفته که امیدواریم هم عملکرد این همکاران و نیز تداوم انتصابات باعث شود تا شهرداری از این ظرفیت بهره‌مند شود.
وی افزود: مطمئن هستم اگر قرار است اتفاق مثبتی در ارتقای کارآمدی سیستم وجود داشته باشد، بخش عمده‌ای از آن با استفاده از این ظرفیت بزرگ خواهد بود.
شهردار هوشیار با اعلام اینکه پیشنهاد تشکیل اداره کل بانوان در شورای سازمانهای شهرداری ها مصوب شده، از طی فرایند شکل‌گیری این اداره کل و ایجاد ساختار آن در مجموعه شهرداری خبر داد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :