معاون امور مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از معافیت تعداد ۱۶ هزار و ۴۳۶ نفر از مددجویان بهزیستی استان از پرداخت هزینه های آب بها و دفع فاضلاب به دلیل مصرف زیر الگوی مصرف خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ 19 January 2023

به گزارش تابناک تبریز، علی یوسف زاده روز پنجشنبه در نشست مشترک با رئیس اداره فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی، افزود: علاوه بر اعمال معافیت های فوق، ۸۰۲ میلیون ریال تخفیف نیز برای آب بهای مددجویان بهزیستی اعمال شده است.

وی با اشاره به برخورداری تعداد ۳۶ هزار و ۱۸۰ نفر از مددجویان بهزیستی از خدمات شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، راه اندازی سامانه جدید بهزیستی Sam.behzisti.net را عاملی در راستای افزایش سرعت به روز رسانی اطلاعات مددجویان در شرکت آبفا دانست و ابراز امیدواری کرد این امر موجب ارتقای رفاه مددجویان شود.

یوسف زاده با تاکید بر لزوم حمایت های مادی و معنوی از اقشار ضعیف وآسیب پذیر جامعه، ادامه داد: اداره کل بهزیستی استان می تواند با دسترسی به سیستم یکپارچه و دقیق امور مشترکین آبفای، آمار و مشخصات افراد تحت پوشش را مشاهده و پیگیری کند.

رییس اداره فناوری اطلاعات بهزیستی آذربایجان شرقی نیز در این نشست ضمن قدردانی از همکاری سازمان آب و فاضلاب استان در خصوص فرآیند معافیت مشترکان مددجوی بهزیستی که میزان مصرف کمتر از الگو دارند، گفت: مددجویان بهزیستی با مراجعه به آدرس اینترنتی https://services.abfaazarbaijan.ir/ قسمت خدمات الکترونیکی مشترکین می توانند از آخرین وضعیت مصرفی و قیمت آب بهای خویش مطلع شده و با رعایت الگوی مصرف از معافیتهای قانونی بهره مند شوند.

مهدی بلوری اضافه کرد: پیشتر به روز رسانی اطلاعات مددجویان به طور تقریبی هر ۳ ماه یک بار انجام می گرفت که پس از راه اندازی سامانه جدید، ضمن ارتقای رفاه مددجویان به روز رسانی اطلاعات با سرعت بیشتری انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار