فرماندار اهر در پایش مصرف گاز در ادارات شهرستان اهر افزود: شهروندان اهری با رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی حداکثری در مصرف گاز؛ میزان مصرف گاز در بخش‌های مختلف اهر طی ۲۴ ساعت گذشته از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مترمکعب به ۹۰۰ هزار مترمکعب رسید که به عبارتی مصرف گاز ۳۰۰ هزار مترمکعب در شهرستان اهر صرفه‌جویی شده است.
کد خبر: ۱۰۸۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶ 21 January 2023

به گزارش خبرنگار تابناک از اهر، ابوالفضل غنی‌زاده از بازگشت به مدار ۲ جایگاه سوخت سی‌ان‌جی در شهرستان اهر خبر داد و گفت: با همکاری شهروندان اهری، گاز ۲ جایگاه سوخت سی‌ان‌جی در شهر اهر وصل شد.

وی بابیان این‌که مصرف گاز و سیستم گرمایشی ادارت دولتی و بانک‌ها در شهرستان اهر به‌صورت مداوم پایش می‌شود، اظهار کرد: هر یک از دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و اماکن دولتی که در شرایط فعلی الگوی مصرف گاز را رعایت نکنند بدون مماشات نسبت به اجرای قانون از سوی شرکت گاز اقدام می‌شود.

فرماندار اهر تصریح کرد: در راستای پایش مصرف گاز در سیستم‌های گرمایشی ادارات، بانک‌ها و اماکن دولتی؛ گاز ۲ بانک و ۳ اماکن دولتی در شهرستان اهر به دلیل مصرف بیش از حد گاز و عدم رعایت الگوی مصرف قطع شد.

غنی‌زاده همچنین از اخطار به ۱۲ مورد از بانک‌ها، ادارت و اماکن دولتی به جهت عدم رعایت الگوی مصرف گاز در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: اگر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها الگوی مصرف گاز را رعایت نکرده و نسبت به اخطارها بی‌توجهی کنند طبق وعده برای قطع گاز آن‌ها اقدام خواهد شد.

وی با تأکید بر این‌که شبکه گازرسانی شهرستان اهر پایدار و بدون قطعی گاز است، گفت: مردم شهرستان اهر با صرفه‌جویی در مصرف گاز، توانسته‌اند در تأمین ۸۰۰۰ مترمکعب گاز سایر شهرستان‌ها مشارکت کنند و این مهم‌ نشان می‌دهد که اهری‌ها نسبت به هم‌نوعان و هم‌وطنان خود بی‌تفاوت نیستند و تا حدامکان سعی کرده‌اند که سهمی بزرگی در عدم قطعی گاز در شبکه گازرسانی داشته باشند.

فرماندار اهر با ذکر این‌که با تداوم روند صرفه‌جویی در مصرف گاز، گاز جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی شهرستان اهر وصل می‌شود، خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی الگوی مصرف گاز برای مدیران مدارس اهر توسط کارشناسان شرکت گاز آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

غنی‌زاده با قدردانی از همکاری کم‌نظیر مردم اهر در کاهش مصرف گاز بیان کرد: اتحاد و همدلی مردم اهر در کاهش مصرف گاز مثال‌زدنی است، لذا از تمامی اقشار مختلف مردم اهر تقاضا داریم تا برای جلوگیری از اختلال در شبکه گازرسانی، حداقل دمای محیط خانه و محل کار را ۱۸ الی ۲۱ درجه تنظیم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار