مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع 320 تن گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب دولتی در دهه اول بهمن امسال برای ایجاد تعادل در بازار خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ 23 January 2023

به گزارش تابناک تبریز، منوچهر رحمانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از تداوم توزیع گوشت قرمز منجمد در راستای تنظیم بازار در سطح ۲۱ شهرستان استان آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار کرد: برای حمایت از مصرف کنندگان و ایجاد تعادل در بازار، عرضه گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب در فروشگاه های زنجیره ای و تعدادی از مغازه های خرده فروشی به عنوان کاسبان امین در سطح شهر تبریز و سایر شهرستانها در حال انجام است.

وی ادامه داد: در مرحله نخست این طرح ۴۵۰ تن گوشت منجمد شامل گوشت گوسفند و گوشت گوساله در بازار استان آذربایجان شرقی توزیع شد و در این مرحله ۱۲۰ تن گوشت قرمز گوسفندی منجمد در قالب مرحله دوم و ۲۰۰ تن گوشت قرمز منجمد گوساله در قالب مرحله سوم توزیع می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی افزود: این مقدار گوشت برای تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی های مصرف و... توزیع می‌شود و فروشگاه های زنجیره ای دارای صندوق مکانیزه برای توزیع مرجح می باشد اما در صورت عدم وجود آنها، سایر فروشگاه های معتبر و دارای اهلیت و دارای صندوق مکانیزه نیز در شهرستانها توسط مدیریت جهادکشاورزی شهرستان معرفی خواهند شد.

رحمانی تاکیدکرد: قیمت گوشت منجمد برای فروش به مصرف کننده بین ۱۳۰ تا ۱۵۵ هزار تومان می باشد.

وی با بیان اینکه در صورت عدم معرفی مباشر از سوی شهرستان‌ها، پس از مهلت تعیین شده سهمیه مذکور به سایر شهرستان‌های متقاضی استان اختصاص خواهد یافت، ادامه داد: توزیع در سطح شهر تبریز از طریق معرفی مراکز توزیع توسط این مدیریت انجام خواهد گرفت.   

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار