بخش دیگری از اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهور به کمربند شهر ایلخچی طی هفته جاری تخصیص یافته است.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲ 02 March 2023

به گزارش تابناک تبریز، در پی بازدید اخیر معاون عمرانی استاندار و با پیگیری‌های بخشدار ایلخچی و مسئولان شهرستانی برای رفع برخی موانع موجود، اجرای پروژه کمربندی این شهر شتاب می‌گیرد.

بخش دیگری از اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهور به این پروژه طی هفته جاری تخصیص انجام یافته است.

بدین ترتیب مطالبات پیمانکار بروز می‌شود تا شرکت بتن‌سازه آذربایجان عزم خود را برای متوقف نشدن عملیات عمرانی و تحویل بموقع پروژه جزم کند.

همچنین با تخصیص انجام یافته، کارهای لازم برای تملک چند قطعه اراضی غیرملی انتهای مسیر کنارگذر با طی فرآیند کارشناسی توسط راه و شهرسازی آغاز می‌شود.

خبر خوش دیگر درباره پروژه کنارگذر ایلخچی، توافق بر سر راهکار مناسب برای رفع مسئله تداخل جزئی مسیر پروژه با محدوده حریم معادن است که طی مذاکرات انجام شده با سازمان صمت استان مانع دیگری در اجرای پرشتاب این پروژه حیاتی برطرف میگردد.

رامین نظامی‌خواه، بخشدار ایلخچی در این خصوص گفت: باتوجه به عزم خلل‌ناپذیر دولت سیزدهم برای اتمام پروژه‌های ناتمام و تصویب اعتبار لازم برای احداث کنارگذر ایلخچی در سفر استانی ریاست محترم جمهور، استاندار محترم توجه ویژه‌ای دارند و طی ماههای گذشته شخصا از پروژه بازدید و دستورات لازم را صادر کرده‌اند.

وی افزود: معاون عمرانی استاندار که مامور به پیگیری شده‌اند؛ در ایام دهه مبارک فجر بازدید مجددی داشتند و راهنمایی‌های لازم جهت رفع موانع را انجام دادند.

نظامی‌خواه ادامه داد: خوشبختانه با دستور و پیگیری فرماندار اسکو، مدیران شهرستانی پای کار هستند و با جلب مساعدت مدیران استانی پروژه روند خوبی را طی می‌کند تا امیدوار باشیم با تخصیص به موقع اعتبارات، رفع موانع جزئی و همت پیمانکار، هرچه زودتر گره ترافیکی محورهای مواصلاتی و ترانزیتی غرب و جنوب استان مرتفع گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار