پنج هزار جوان تمدن ساز هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی بمناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) در تبریز گرد هم آمدند.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳ 03 March 2023

به گزارش تابناک تبریز، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) جوان برومند حضرت اباعبدالله (ع) در اجتماع عظیم پنج هزار جوان هلال احمری در تبریز گفت: جوانان هلال احمر با حمایت های روانی خود به کودکان مناطق زلزله زده در شهرستان خوی پیام نوع‌دوستی خود را به گوش جهانیان رساندند.

افزایش اعضای جوانان آذربایجان شرقی به ۵۰ هزار نفر

وی افزود: جوانان تمدن ساز آذربایجان شرقی در جذب اعضا بسیار قابل تحسین عمل کردند و با جذب ۵۰ هزار عضو در سامانه عضویت، اکنون با ۵ هزار عضو جدید در این اجتماع پرشور حضور دارند‌.

تعاون برای مهر، دوستی و ایثار در هلال احمر

حمید منجم مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی نیز ضمن خیرمقدم به جوانان ۲۶ شهرستان و دفتر استان آذربایجان‌شرقی گفت: ما اهل تعاونیم و در این جمعیت بزرگ، همچون اعضای یک خانواده برای یک هدف مشخص که همان مهر و دوستی و ایثار است تلاش میکنیم.

وی ادامه داد: جوانان پرانرژی این استان همیشه در تمامی صحنه‌ها حضور گسترده و چشمگیری دارند و این استقبال پرشور اعضای جدید از جمعیت هلال احمر را ارج می‌نهیم.

دریافت جایزه هانری داوینسون توسط جمعیت هلال احمر ایران

مدیرعامل آذربایجان شرقی افزود: جایزه هانری داوینسون یکی از پرافتخارترین موضوعات امسال بود که به پاس فعالیت های جوانان مهرورز جمهوری اسلامی ایران به جمعیت هلال احمر اهدا شد.

صلیب سرخ جهانی و هلال احمر در خصوص زلزله ترکیه و سوریه تنها از هلال احمر  ایران تقدیر کرده است

منادی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با یادکردن از جوانان غیور خطه آذربایجان، شهیدان حمید و مهدی باکری، عملکرد مدیرعامل استان را در یک سال تصدی این سمت، قابل ستایش عنوان کرد.

وی هلال احمر و خدمات کم نظیر این جمعیت در زلزله ترکیه را کم نظیر و درخشان خطاب کرد و افزود: فدراسیون جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر از هلال‌احمر ایران بخاطر خدمات امدادونجات در زلزله ترکیه و سوریه تشکر کرد.

خدمات جمعیت هلال احمر استان و ایران در زلزله خوی و ترکیه بی مثال بود

تراب محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بعنوان آخرین سخنران این اجتماع عظیم ۵ هزار نفری گفت: نوع دوستی در این مجموعه بزرگ بعنوان موضوع بسیار حائز اهمیت، در فعالیت های مختلف ظهور و بروز کرده است که مصداق اخیر آن، خدمات بی مثال در زلزله خوی و ترکیه بود که نقش افرینی جوانان و امدادگران مثال زدنی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :